Missing with Ashley Judd @Recomand

Pana veniti voi cu sugestile referitoare la seriale de vazut, vin eu cu una: Missing - 2012.

Un fel de Taken (2008) dar de data aceasta se schimba putin rolurile, mama (Ashley Judd) fost agent CIA pleaca in Roma sa-si caute fiul (Nick Eversman) disparut din senin si de aici incepe distractia.

Serialul merita o sansa, sper doar sa nu fie lungit ca-si pierde din farmec, si de data asta sunt obisnuita si cu finalul - mor toti. Imi place tare mult chestia asta, cand povesteam cuiva un film/serial/ceva la sfarsit spuneam cu gura pana la urechi "merita vazut, e super fain, finalul e bestial MOR CU TOTII!!!".

N-am ajuns decat la episodul 3 si deja "m-am plimbat" in Viena, Roma, Paris, undeva in Rusia (cred), Ravello si Milano - pana acum - to be continued. Cel mai mult mi-a placut episodul 3 cand micutul Michael (baiatul rapit) se trezeste intr-un castel, cred ca e atat de frumos sa te trezesti intr-un castel ca acela, asta ar fi o paranteza. Am sa caut sa vad ce castel este acela dar mi se pare super acest lucru. Oricum cel mai mult la serialul acesta mi-a placut locatiile in care au filmat.


Enjoy!!!

Later edit. Vazut episodul 4, vizitat Berlin si Dubrovnik (acum stiu unde vreau sa merg in viitorul si apropiatul concediu), actiunea serialului ia o intorsatura de 180 grade...

Comments

  1. Si cu ce incalzesti castelul? Cat iti vine factura la gaz? La asta te-ai gandit ? ;)

    ReplyDelete
  2. Normal, Proprietarul va plati tot, eu voi fi doar invitata. For ever. :))

    ReplyDelete

Post a Comment