Seriale noi reinnoite si anulate

seriale+2011 Lista Seriale Reinnoite si Anulate 2012 
Inca analizez lista, dar la o prima vedere vestea buna ar fi ca Grey's Anatomy revine in septembrie, probabil fara Derek - deci fara farmec, fara micuta Lucy - doar o minune o mai aduce din morti si posibil fara Mark, sau cu un Mark ursuz. Vom vedea.

Alta surpriza Gossip Girl, cica ultimul sezon, no asta-i viata. Spartacus revine si el si asta ma bucura, pe cine nu ar bucura un serial cu atatia gladiatori buni. Din pacate Missing (pe care vi-l recomandam zilele trecute si care are un final gen to be continued) nu va mai continua desi primul sezon a fost bun - din punctul meu de vedere, fiind anulat  mai sunt sanse sa revina cand trece criza.

Din lista mea de seriale vad ca se regasesc si la toamna: Once Upon a Time, Grimm, Revenge, The Vampire Diaries, Two and a Half Men, The Good Wife, The Client List, Dexter, Cougar Town, Private Practice si cam atat.

Noi vor fi destule, timp sa fie, oricum partea buna e ca prefer sa vad mai multe episoade o data asa ca desi sunt cam multe seriale pe care le urmaresc nu-mi pierd vremea doar cu ele...oricum pana la toamna mai e mult si cine stie de pe lista mea pot sa mai dispara cateva in lipsa de un McDreamy sau alte motive. Zilele trecute am mai dat de unul dar a zic daca merita sau nu atentia.

Lista completa aici

Si acum va las, somnu' de frumusete si dupa plimbare prin Citadela.

Comments