Scurte

Scurte scurte ca timpul e pretios si sorela deja a inceput sa comenteze ca am abandonat spatiul virtual. 

C'mon girl, not yet!!!

Ca tot intreba madame sis' ce mai invart, iata:

1. Cand am timp (nu prea mult dar bastante) vizionez aceasta reclama care imi place la nebunie, asa frumos le spune Victor Rebengiuc - "Impreuna suntem mai puternici":


Cred ca nu sunt prea ciudata cand spun ca ascult reclama asta doar pentru mesaj - inca sunt abonat Orange, asa ca astept replica portocaliilor.

2. Cand mai am timp (in special dupa orele 22) mai arunc cate o privire le seriale - juma' sunt in vacanta (numai eu nu stiu ce-i aia vacanta) si cealalta juma' este in descoperire si uite asa mi-am amintit de serialul Dallas. Nu stiu daca am scris pe undeva pe acilea despre asta (sis daca te plictisesti cauta tu in arhiva daca am scris sau nu) dar e cert ca maine in USA apare primul episod din noua serie Dallas, care se stie ca a fost cel mai urmarit serial ever. Enjoy!!!

3. La noul job e bine, numai lapte si miere. Asta va dura cateva zile ca doar nu va fi infern si smoala din prima saptamana. Inca astept ziua incare ma voi plimba pe santier (desi in fisa postului acest lucru nu apare), sa-mi etalez vesta, bocancii si sper ca primesc si cascheta. :))) Revin cu detalii. Soon!!!

4. Cum in ultimul timp am sarit peste somnul de frumusete ma opresc acum, dar nu inainte sa amintesc si eu - ca moara stricata ca dupa FITS vine clar TIFF. Am facut deja lista si sa vina weekend-ul.

Later edit: Se pare ca a mai murit cineva. Curiosul sa dea click aici.

Comments