Weekend la maxim @Artmania

S-am fost si eu la Artmania, ieri mai exact si m-am simtit bine, m-am integrat in multime - aveam pletele in vant. Pantalonii de piele inca nu mi-am achizitionat dar sunt pe lista must have. De motor nu mai zic, deja am pus ochii pe baiatu' cu motor.

Muzica...mi-a placut, dar nu foarte tare, cert e ca-mi pare rau ca cele doua invitatii primite nu le-am dat si eu mai departe cuiva care sa se bucure de ele, poate la anu'.

Una am folosit-o doar ieri, cealalta e inca in geanta, acum sigur o sa ma injure careva, sa stau cu 2 abonamente moca in geanta si sa nu zic nimic. Rusineeeeeeeeeee!!! De-as mai adauga ca toti cei care am mers ne-am dus doar asa sa nu stam acasa. Deja m-am inrosit.

Daca prima trupa vazuta Edguy mi s-a parut ok pentru cat rock puteam eu duce, cei de la My Dying Bride mi s-au parut too much so let's go to drink SANGRIA!!!



Mnoo pana la anu' am timp sa mai devorez ceva pe genul acesta si sa nu mai stramb din nasuc. Imi pare rau ca nu am mers la concertul celor de la Die Toten Hosen, cica a fost misto.

Comments