Puterea plantelor - Chinina (1.Klorane)

Azi am primit de la o prietena tare draga un sampon nou (printre multe altele) si cateva sugestii despre noile produse pe care le promoveaza, unele le cunosc pentru ca le-am incercat, altele din auzite. Asa m-am hotarat sa va povestesc si voua despre produsele Avene/ Klorane si minunea plantelor. 
O rubricuta noua nu strica niciodata, mai ales cand tine de frumusetea noastra (si azi nu ma refer la cea interioara).

"Protejand plantele, avem grija de oameni."

Chinina - Puterea scoartei sporeste rezistenta parului
Originara din America de Sud si utilizata de incasi pentru proprietatile sale medicinale, scoarta arborelui de chinina contine un alcoid de substante cu agenti stimulatori si reparatori care previn caderea parului.

Cand un produs pe langa faptul ca e dermo-cosmetic, recomandat nu doar de stilist, dermatolog ci si de farmacista (care intamplator imi este prietena), plus recomandarile reprezentantului Avene, la care mai adaug ca-l primesc gratis, nu vad de ce nu l-as incerca.

Dupa utilizari repetate, am ajuns la un rezultat nu multumitor ci super multumitor, chiar sunt incantata de rezultat, firul de par foarte rezistent, fin, volum, stralucitor, ce sa mai - fir cu fir la locul lui. Personal il recomand.

Inainte de a-l incerca, trebuie sa stiti:
  1. Chinina - este un puternic ingredient activ pentru un tratament eficient - aceasta substanta este benefica si pentru microcirculatia scalpului, necesara pentru cresterea parului. 
  2. Cea mai ridicata concentratie de chinina rosie - este o specie tropicala din America de Sud, arborele de chinina rosie poate atinge inaltimea de 18 m.
  3. Ritualul recoltei - pentru a mentine etapele naturale de crestere a plantelor, arborii care depasesc varsta de 6 ani sunt recoltati exclusiv din zonele cu clima tropicala, apoi scoarta este uscata la soare.
  4. Familia - rubiacee, ceea ce explica culoarea.
  5. Utilizare traditionala - remediu antipiretic traditional (ajuta in cazul febrei) si in cazul problemelor digestive si infectioase.
Laboratoarele Klorane primesc extrasul de chinina, unde il combina cu ingrediente active - cleoma sau vitamina B. 
Pentru un par plin de vitalitate, rezistenta si stralucire recomand acest sampon cu chinina. Am folosit de asemenea si masca + balsam + sampon din aceasta gama si chiar au dat rezultate foarte bune.

Azi am sa incerc pe cel de magnolie. Revin cu feedback.

De asemenea am mai incercat cateva din aceasta gama si rand pe rand va povestesc despre ele. Pana acum mi-au placut, dar mereu m-am intors la cel de chinina, dar revin cu detalii si despre celelalte.

Comments