Fifty Shades - vol.1

Acum 5 minute am terminat primul volum din trilogia Fifty Shades scrisa de E.L.James - mai exact Cincizeci de umbre ale lui Grey.

Primul gand dupa ce am inchis cartea a fost sa trec la volumul al doilea, sa vad cum continuua povestea de iubire dintre cei doi - Anastacia si Christian.

Cand i-am spus unei prietene ce carte cistesc, mi-a spus nonsalant "mda, am auzit ca e o prostie, o tampenie de carte"... citind-o in mai putin de 3 saptamani (tinand cont ca am un program tare incarcat, ajung zilnic acasa la ora 19, de 2 ori pe saptamana sala, la care mai adaug treburile casnice) si modul in care m-a prins, nu pot sa spun ca e o carte proasta, depinde de persoana. Dar cred ca doar o femeie frustrata sau un mitocan n-ar aprecia aceasta carte.


Adaug ca trilogia doamnei James a inregistrat vanzari de 40 de milioane de exemplare in doar 4 luni, tradusa in 37 de tari si lista poate continua. Nu fac recenzia cartii, dar pot spune ca merita citita, ce daca e un roman erotic, ce atatea subiecte tabu, lasati-va surprinsi de cele relatate in carte. Recenzii gasiti la un click distanta pe net, dar eu zic sa luati frumusel cartea si sa va lasati purtati de firul povestii.

O lectura placuta va doresc!!!

P.S. Drepturile de ecranizare au fost castigate de Universal Pictures si deja a aparut trailer-ul, credeti-ma dupa ce cititi cartea, filmul e vazut cu alti ochi.



Enjoy!!!

Comments