Tag: Liebster Blog Award

Draga de Orin m-a nominalizat "sa ma joc" si eu putin, si desi au trecut ceva zile de cand am fost "premiata" am zis ca intr-o zi insorita ca cea de azi sa dau drumul la distractie. Multumesc frumos Orin de premiu. Pup.


Regulile sunt:
1. Numeste si multumeste persoanei care ti-a nominalizat blogul.
2. Spune 11 lucruri despre tine pe care vrei sa le afle si ceilalti.
3. Raspunde la intrebarile formulate de cel care te-a nominalizat si inventeaza la randul tau un set de 11 intrebari pentru cei pe care ii vei nominaliza.
4. Nominalizeaza 11 bloggeri pe care ii admiri si premiaza-i (simbolic, sper ca ati inteles) - aici am trisat putin, nu voi nominaliza 11.
5. Anunta-i si pe ei ca au luat un Liebster, ca sa aiba de ce sa se bucure.

 
 
 Ufff, 11 lucruri despre mine:
1. De 6 zile sunt ochelarista si nu ma obisnuiesc cu ideea, apai cu ochelarii. Voi apela la lentile.
2. Om mai rabdator pe pamantul asta ca mine nu exista, dar toate au o limita.
3. Ador calatoriile, ador sa ma plimb aiurea-n lung si lat doar sa descopar oameni faini si locuri superbe.
4. Vreau bishon dar animalul preferat ramane calul. De-abia astept sa iau lectii de echitatie.
5. Colectionez magneti care stau pe frigiderul mamei si am un cufar imens cu pixuri.
6. Sunt shopaholic si nu am leac.
7. Detest minciuna si vai de cel care ma minte.
8. Sunt tare visatoare, visez sa respir aerul proaspat din varf de munte exact la Machu Pichu.
9. Sunt sociabila, prietenoasa dar notiunea de "cea mai buna prietena" nu o cunosc.
10. Am dezamagit si am fost dezamagita de oamenii de la care nu ma asteptam.
11. Am 30 de ani si sunt mandra de asta.

Orin m-a intrebat:

1. Dacă v-ar spune cineva să vă faceți un manual de utilizare care ar fi primul lucru pe care l-ați scrie?
Daca nu respecti manualul de utilizare ai pus-o!!!

2. Top 3 lucruri fără de care nu puteți trăi.
Hmmm, am invatat sa ma detasez de lucruri, nu de oamenii dragi, fara telefon pentru ca am nevoie de el sa o sun pe mama si sister, in rest sunt ok.

3. Cea mai dragă amintire.
Cand l-am luat in brate pe micutzul Alex (nepotul mieu drag) era mic si fragil, delicat si frumos foc.

4. Dacă vi s-ar oferi ocazia, unde ați pleca fără să vă uitați înapoi?
Machu Pichu.

5. Ați colecționat/colecționați ceva?
Da.

6. Dacă da, ce? Dacă nu, am mai scăpat de inventarea unei întrebări.
Magneti si o tona de pixuri.

7. Ce nu ați putea accepta niciodată de la partener?
Minciuna si violenta.

8. Top 3 lucruri de încercat înainte de a da colțul (un fel de rezumat de Bucket List, a mea e aici)
Sa sar cu parasuta, sa vizitez cat mai multe locuri frumoase, sa pozez nud - asta oricum vreau sa o fac cat mai curand si sa ma dau cu motorul dar deja e planificat peste fix 2 saptamani.

9. Care ar fi slujba de vis?
Ghid turistic, eu si jumatatea mea in lumea larga.

10. 3 cuvinte în care să vă descrieți (da, știu, am un fix cu 3-ul azi!)
Prietenoasa, frumoasa, sociabila + modesta.

11. Ultima carte citită.
Vol.1 - Cincizeci de umbre ale lui Grey - E.L.James

Intrebarile mele:

1. Hai sa facem cunostiinta, 3 calitati/ 3 defecte care ar fi?
2. Filmul la care ai plans ultima data?
3. Cel mai traznit lucru pe care l-ai facut si de ce?
4. Cum ar fi vacanta ideala pentru tine?
5. Ce ti-ai dorit sa faci si ai renuntat din diverse motive?
6. Ti-ai dori sa devi redactor la o revista, la care? 
7. Daca nu, atunci de ce ai optat la a avea un blog si nu a merge mai departe?
8. Melodia sau versul care te-a marcat cel mai tare, care este?
9. Ce animal ai adopta?
10. Te-ai trezit vreodata in miez de noapte cu gandul sa suni o prieten/a sa-i spui cat de mult ii lipsesti? Ai facut-o, ai face-o?
11. Care e cea mai mare realizare a ta?

Nominalizez:

Doar daca au chef de joaca: Josephine, Adinutza, Alina, Ioana, Yarinayarina Yarina si Laura, ar mai fi si alte persoane dar nu vreau sa repete joaca. Distractie faina!!!

Comments

  1. Cu mare plăcere, Nicolle! Ce tare că îți dorești să pozezi nud... și eu aș vrea, hmmm... ar trebui să lucrez la asta! :)

    ReplyDelete
  2. Raspunsurile mele:
    1)3calitati:-sincera-directa-sufletista
    3 defecte-prea sensibila-vorbesc mult-ma supar prea repede uneori

    2)Now is Good

    3)Hmm m-am tuns singura acum cativa ani:))si acuma imi zic ce a fost in capul meu oare=))asta da curaj nu fetelor=))De ce?poi pentru ca era vara si ma saturasem de par lung si am zis sa incerc sa imi fac eu cate ceva un breton asimetric scurt se purta atunci:))si putin din varfuri:)

    4) Vacanta ideala pentru mine ar fi in orasul iubirii adica Parisul,nu l-am vizitat niciodata dar mi-as dori foarte mult.

    5)Mi-am dorit foarte mult sa urmez facultatea de psihologie si am renuntat din motive personale.

    6)Nu mi-as dori sa devin redactor la nici o revista.

    7)Am ales sa am un blog pentru cunoastere,socializare si schimb de idei in materie de make-up si nu numai, pentru ca iubesc mult tot ce tine de infrumusetarea unei femei:)

    8)Matt Cardle - Run For Your Life

    9)Un motanel<3

    10)Nu mi sa intamplat acest lucru dar as face-o

    11)Nu am realizari spectaculoase dar ma bucur ca pot ajuta pe altii in limita posibilitatilor,am un loc de munca si un viitor logodnic<3


    ReplyDelete
  3. Orin, prima sesiune foto mai profi am avut-o, sa lucrez la atitudine, putin la corp si da vreau nud.

    ReplyDelete

Post a Comment