Marele Gatsby, filmul si/sau cartea

Fix acum 3 saptamani (daca matematica mea o mai fi buna) mi-am luat lumea-ncap si m-am oprit la AFI Cotroceni sa vizionez - dupa o mica sesiune de shopping - cel mai asteptat film al anului, cica, Marele Gatsby.
 
Filmul mi-a fost calduros recomandat a se vedea, dupa ce voi citi cartea, dar cum in pending aveam altceva, mi-am permis aroganta sa ma duc sa vad filmul inainte de lectura. Si bine am facut.
 
 
M-am trezit in ditamai sala de cinema, eu si cu mine, uitasem sa mentionez ca am plecat la film fara partener, doar cu popcorn si apa in dotare. Dar bine-a fost, bini di tat. D obicei nu fac chestii d-astea, dar de data asta a fost surprinzator de placut, sa vad un film fara sa deranjez sau sa fiu deranjata de omu' din dreapta. Divin!!!
 
Despre film ce sa zic, distributia e una de zile mari si personajul principal Leonardo di Capri isi joaca rolul "vietii" exceptional, decorul e de vis - castelul/palatul ala ce-o fi este exact ce mi-a prescris doctorul, petrecerile alea atat de animate spre salbatice, povestea de iubire, drama si suspans, exact cum era prin anii 20, exact cum ne-ar placea si noua tinerilor din ziua de azi sa ne fie dat sa traim, o daaa. Una peste alta un film bine regizat si care ar fi pacat sa nu-l vizionati. Ca mai e si 3D deja cred ca spune totul.
 
Mie personal mi-a placut mai mult de Tobey Maguire decat de Leonardo di Capri, si-n filmul asta Leo moare, asa ca prefer pe Tobey care povesteste frumos iubirea celor doi tineri care dupa o pauza de 5 ani cred (dar nu prea) in reluarea povestii de iubire.
 
Am totusi o nelamurire care ma face sa nu renunt la ideea de a citi cartea, si anume, micuta fiica a familiei Buchanan (Tom si Daisy) exista dar nu e prezenta decat 3 secunde (nenumarate) la finalul filmului, iar eu stau si ma gandesc, de ce doar atat, a cui fiica e, etc. etc. Poate e o scapare in scenariu ca sigur a autorului nu.
 
Acestea fiind spuse, faceti bine si duceti-va la film, iar eu ma apuc sa citesc cartea lui F. Scott Fitzgerald si sa lamuresc problema. Plus ca, se stie prea bine, cartea bate filmul si eu vreau sa fiu sigura de asta.
 
Enjoy!
 
p.s. Singura sau nu in sala de cinema mi-e clar ca e fel, per moi, sa vedem la un horror 3D cum va fi. :)))


Comments