Totul despre BUZZstore prin ochii mei curioși

later edit: Pentru că am depășit pragul de 1000 de puncte am solicitat bonurile cado', le-am primit acum câteva zile și am spart la Auchan cei 100 lei într-o clipă. Deci, buzzing is funny!!!

Am fost întrebată ce înseamnă BUZZStore, dacă merită și cu ce se mănâncă, așa că iată aici câteva detalii și părerea mea. Menționez de la început că dacă curiozitatea nu mă mânca nu accesam acest site.

Deci da, în primul rând trebuie să fii curios, apoi restul e foarte simplu.



Așa cum vei găsi pe site-ul lor www.buzzstore.ro"BUZZStore este prilejul de întâlnire între consumatorii obișnuiți, lideri de opinie în grupurile lor de prieteni, și mărcile lor preferate. Pentru comunitatea noastră de ambasadori de brand în continuă creștere, oferim spre testare, în mod gratuit, în schimbul unei opinii sincere, cele mai noi produse și servicii de pe piață."

Adică, suntem o comunitate de peste 60.000 de membri, ambasadori de brand online și offline din România. Te înscrii la diferite campanii, ești selectat, testezi produsele și împărtășești părerile tale.

Pași:
  1. E foarte simplu, îți faci un cont, poți accesa link-ul acesta: https://www.buzzstore.ro/referral-form/?ref=14931
  2. Intri în secțiunea Campanii (care apar periodic), completezi chestionarul de înscriere, sunt întrebări simple, unde trebuie să fii sincer și la obiect. Nu există răspunsuri corecte sau greșite.
  3. Echipa BUZZstore selectează persoanele care vor participa la acele campanii. Criteriul de selecție nu-l cunosc, au fost campanii la care nu am fost selectată deși consideram că mi se potrivesc, iar la altele știam că nu am nicio legătură dar am fost selectată. De exemplu în acest moment am în derulare 3 campanii... după multe luni de absență... așa că răbdare...
  4. După selecție completezi un formular de confirmare participare, apoi primești produsele pentru testare. Practic pe tine nu te costă absolut nimic. Poți chiar să păstrezi produsele testate la sfârșitul campaniei dar pentru asta există anumite condiții:
  • să postezi pe profilul de Facebook, Instagram, Youtube, etc. poze/video/postări referitoare la produsele primite și testate. (postări pe profil public)
  • review-uri pe diverse site-uri gen: emag.ro sau forum-uri de profil.
  • review pe blog (aici cred ca e un atu în selecție dacă ai blog), etc.
E simplu, vei primi un ghid cu acești pași, ba mai mult încă de la înscriere vei ști ce anume trebuie să faci. Toate aceste postări se fac pe profil public și se păstrează 6 - 12 luni, asta dacă dorești să păstrezi produsele.

Pentru fiecare campanie primești puncte care se pot transforma în beneficii. Punctele de BUZZ eligibile sunt punctele câștigate din participarile tale la campanii (10 puncte la înscrierea în campanie și 90 de puncte la finalizarea campaniei) și ale prietenilor recomandați (10 puncte la înscrierea unui prieten și 100 puncte când prietenul recomandat finalizează prima sa campanie). Punctele de BUZZ eligibile se pot transforma în BONURI CADOU sau DONA unei cauze sociale dacă: ai atins pragul celor 1000 puncte de BUZZ utilizabile și ai participat la minim o campanie de testare. 

Momentan n-am ajuns la pragul de 1000 ca să confirm cele de sus.

Dacă merită???
  • Da, ai acces la produse gratuit înaintea altor prieteni
  • Da, primești multe cadouri faine
  • Da, îți dezvoltă creativitatea
  • Da, e funny
  • Da, te poți face auzit
Oricând poți să te oprești, poți să te faci auzit, poți spune și bune și rele pentru că nu toate vor fi pe placul tău. Nu te costă nici mult timp, pentru că testezi produsele unde vrei și când vrei, bine respectând perioada campaniei.

Ce să faci???

Lasă-ți imaginația liberă, rupe orice barieră a curiozității și încearcă... dar nu uita să ai răbdare și să nu renunți de la prima campanie la care nu ai fost selectat...



Enjoy buzzstore!!!



#funnybuzz

Comments