Review - Cum scapam de pete dupa ce incepem diversificarea, clar cu noul Persil DISCS 4 in 1

Cum faci ca rutina de spalare a rufelor sa devina DISCtractie? E oare posibil asa ceva?

Cica da, asa zic prietenii de la Buzzstore cand m-au provocat sa testez noul Persil DISCS 4 in 1!


Stiati ca:

Persil DISCS este primul detergent sub forma unor capsule predozate care combina patru beneficii intr-un singur disc: 
  • puterea de indepartare a petelor, 
  • stralucirea, 
  • prospetimea de durata,
  • grija fata de tesatura.

L-am testat si mi-a placut:
  1. Ca gelul din cele patru compartimente Persil DISCS se dizolva imediat la contactul cu apa si elibereaza putere in timpul procesului de spalare. 

  1. Puterea de spalare este de patru ori mai mare cu Persil DISCS pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o singura capsula.

  1. Dar cel mai mult imi place ca Persil DISCS te ajuta sa previi supradozarea.




Mai vreti, nu v-a ajuns???

As mai adauga:

~ amestecul unic de enzime patrunde in tesatura si indeparteaza chiar si cele mai incapatanate pete
~ pastreaza stralucirea culorilor hainelor tale
~ confera un parfum de lunga durata
~ curata in profunzime si are grija de tesaturi
~ usor de utilizat si prieten cu mediul datorita capsulelor predozate

Il gasiti in doua variante, pentru o curatare in profunzime a hainelor albe, precum si a celor colorate. Eu sunt foarte multumita si as vrea sa-l gasesc in pachete de 100 de bucati. 

Pentru ca imi place!!! 

 #buzzpersil4in1 #buzzpersildiscs

Comments