Review - Gerovital Plant - natural pentru un ten catifelat




Gerovital-Plant-logo.png

Descopera noua gama Gerovital Plant, cu pana la 98% ingrediente de origine naturala.
Produsele sunt special create pentru protectia si hidratarea tenurilor normale si mixte.

Acestea fiind spuse am pus mana pe plasa cu produse de la BuzzStore si Gerovital si m-am dus acasa sa le testez. 




Noua gama de produse cosmetice pentru ingrijirea zilnica a tenului, Gerovital Plant, are la baza ingrediente de origine naturala in proportie de pana la 98%, oferind protectie naturala microbiana si multiple beneficii.

Se adreseaza tenului normal si mixt! Recunosc ca ador produsele Gerovital/Farmec si le folosesc de foarte mult timp, doar sunt produse la Cluj-Napoca, orasul adoptiv!!!

Stiati ca...
Inovatia adusa de gama Gerovital Plant este Complexul Poliplant Microbiom Protect,  format din Equibiom, extract din radacina de brusture si un complex natural de plante din flora locala, care diminueaza reactivitatea pielii si procesele inflamatorii, protejand Microbiomul – format din totalitatea bacteriilor bune si rele de pe suprafața pielii – care este unic si specific fiecarui om. Acesta are un rol foarte important in cresterea imunitatii si de protectie a organismului impotriva bacteriilor daunatoare, astfel pielea este mai sanatoasa si capabila sa se regenereze.

M-am bucurat sa primesc spre testare noile produse si imediat va spun care este preferatul meu. 
Am primit pentru ingrijirea, curatarea si hidratarea tenului meu, urmatoarele:


  • Crema hidratanta care este special conceputa pentru mentinerea unui nivel optim de hidratare a tenurilor normale si mixte. Se aplica zilnic pentru cresterea consumului de oxigen la nivelul celulelor, imbunatatirea hidratarii si diminuarea reactiilor alergice. Beneficii: -96% ingrediente de origine naturala. -Booster oxigenare.

  • Boosterul Vitalitate si Stralucire este un ser fluid, care se absoarbe usor in piele, avand functia de a stimula respiratia celulara si de a revitaliza tenul.

  • Apa micelara curata bland fata, ochii si buzele, prin captarea de catre micele a machiajului, sebumului sau a altor impuritati. Beneficii: -96% ingrediente de origine naturala. -Protectie naturala microbiana. -Stimuleaza microcirculatia. -Indeparteaza machiajul waterprof.

Cum nu ati ghicit?!?
Serul este preferatul meu, si pe cuvant de cercetas ca l-am folosit pana la epuizare si tare mult mi-a placut. 



Rezultate???
Ooo, da!!!
De la primele utilizari! In fiecare seara dupa demachiere il aplicam pe ten si imediat intra in piele, lasand tenul catifelat. Si stralucitor!!!

Mod de utilizare
Serul se aplica singur, sau in asociere cu alte produse de ingrijire (creme, seruri), preferabil seara, pentru a permite tenului sa se regenereze mai rapid. Continutul unei fiole se rastoarna in palma si se aplica prin masaj usor. Nu necesita clatire. 

Pentru ruperea fiolei exista un capac de protectie, eu tot m-am taiat, asa ca consultati instructiunile in prospectul din interiorul cutiei. 
Se va evita contactul cu ochii! 

DOAR PENTRU UZ EXTERN!

Beneficiile serului:
  • Stimuleaza respiratia celulara si regenerarea pielii.
  • Sustine sinteza noilor fibre de colagen.
  • Tenul dobandeste un aspect mai tanar, revitalizat si stralucitor.

Tu ce produse made in Romania preferi? De la Gerovital?

*sunt buzzer si ma bucur sa impartasesc cu voi parerea mea in urma testarii acestor produse. Le recomand!!! Accesibile ca pret si foarte ok!

Comments