OptiFibre – Sanatate Digestiva

Cand dai de un asa slogan:

Descopera OptiFibre®!
Simte-te din nou confortabil fara constipatie, balonare sau dureri abdominale!

Si tu ai probleme cu balonarea si durerile abdominale destul de frecvent, ce zici?!?

Asa am ajuns sa accept provocarea celor OptiFibre Romania si BUZZStore, mai exact timp de 3 saptamani am consumat produsele lor si acum in cateva randuri va voi impartasi beneficiile pe care le observ dupa aceasta perioada.





Soc si groaza dar functioneaza, cert e ca am asteptat acele zile din luna sa vad daca mai sunt balonata. Si nu, chiar nu am fost! Cu constipatia recunosc ca nu am probleme, deci tranzitul e ok si inainte si dupa. Nici la capitolul dureri nu am ce spune, pentru ca nu sunt. 



Daca  nu stiati OptiFibre este un produs inovator pentru scopuri medicale speciale care ajuta la reglarea tranzitului intestinal. 
Contine doar guma de guar partial hidrolizata, sub forma de pudra, adica 100% fibre solubile obtinute din boabe de guar, cu efect prebiotic, care ajuta la reglarea tranzitului intestinal in mod natural.

Se recomanda pentru regimul dietetic al persoanelor care sufera de tulburari de tranzit intestinal: adulti, copii cu varsta peste 3 ani, femei insarcinate sau care alapteaza, varstnici. Poate fi consumat si de catre persoanele care sufera de diabet. 

Totusi nu poate fi folosit ca unica sursa de alimentatie, desi merge diluat in smoothie, ceai sau alta bautura pentru ca nu modifica gustul. Ce-i drept sotul meu care mereu imi ia paharul cu apa a luat si el doza mea si nici nu si-a dat seama.

Eu l-am pus in paharul de apa, doza zilnica si adio griji. Easy easy!

Daca ai unele din problemele de mai sus merita sa-i dai o sansa, iar daca te grabesti mai am un voucher de 25% reducere pe emag, de nu il dau mamei ca zicea ca a functionat si la ea si si-ar face un stoc.




Sa-mi ziceti daca v-a functionat.... a si azi 29 mai este Ziua Mondiala a Sanatatii Digestive!


———————————————————
#buzzOptiFibre2020, #sanatatedigestiva

Comments