Concert Vunk @OldiesPub

Cred ca si daca eram in carje la concertul baietilor de la Vunk tot mergeam.

Dupa o noapte nedormita sau dormita rau, si cand zic rau nu exagerez deloc. Se face ca eu dorm pe burta sau pe partea stanga. Si cum sunt lovita pe partea stanga incat nu poti sa ma atingi cu o pana de gasca, apai sa dormi pe partea aia m-am chinuit toata noaptea sa gasesc o pozitie decenta, dar tot pe stanga ma puneam si urlam singura de nebuna. Mnoo dupa o noapte ca asta si o zi cu schimba listele, nu le schimba (la job), refacem strat de uzura, nu refacem (apropo inca nu stiu daca sa fac doua variante din toate - hmmm cred ca voi folosi TeamViewer today) am scos fetele - drabobetele mele si ne-am dus in OldiesPub la concert.

Ca sa nu mai repetam figura de saptamana trecuta cand ne-am dus prea devreme doar sa ne luam masa, de data asta la orele 24.00 eram acolo. Si era plinnnnn, plinnnn maiiiiii, o cladura ca in luna lui cuptor. N-as fi crezut ca va fi atata lume. Or fi crezut ca vine Antonia??? Hmmmm...

Baietii in special Cornel au fost super tari, ne-au facut sa ne simtim bine, sa o scoatem la capat cand se stinge lumina si sa vedem artificii pe tavan - ba mai mult au fost artificii si la propriu (ne-au cam afumat) dar a fost misto. La sfarsit ne-au cantat si melodia Pleaca, fara Antonia, dar la fel de frumos. Si multe multe altele, pe unele chiar credeam ca nu le stiam dar se pare ce undeva in hardul meu erau bine memorate.


Una peste alta, putin subreda, si cu miscari foarte lente, ca nu cumva sa ma loves prea tare la partea dorsala a fost frumos. Mda la ce inghesuiala a fost chiar pot sa zic ca daca Paula - imbracata in scotian, nu ma lovea putin, toate ar fi fost bine.

Inca una si termin, Cornel live este de 10 ori mai frumos. Fetele au fost de aceeasi parere. Ne place.

Acum ma duc sa vad ce-mi face mancarica, mdaaa i'm cooking for fun - next.


Comments