Back in time, then and now

Practic am crescut urmarindu-i, nu doar eu cu siguranta si voi.

Despre cine vorbesc, despre Beverly Hills, 90210 

si Melrose Place.

Asta se intampla prin 1990, acum prea multe nu-mi mai amintesc si nici nu pot sa spun ca am fost fan Brenda, Brendon & co, dar recunosc ca ceva postere cu ei am avut pe post de tapet in camera....ce sa-i fac my sister era mai mare....tarziu am schimbat "tapetul" cu frumosul Leonardo diCaprio - dar bunica a dat atacu' la tapet- dar asta e alta poveste.

Din cate mai tin minte in perioada 1990 - 2000, ne-am delectat cu episoadele acestei serii ma refer la "Beverly Hills, 90210" - pe-asta l-am mai urmarit.....daca imi amintesc bine ( si un pic de help google) "Melrose Place" - si-a facut debutul in 1992, avand acelasi producator Darren Star, despre acest serial vag imi mai amintesc, nu l-am prea urmarit oricum combinarile si aranjamentele existau de atunci.....hmmmm nu le-am prea dat atentie ......

In fine, nu m-am apucat sa le revizionez, timpul e scurt plus ca sunt alte seriale in prezent care merita vazute (inca suspin dupa Prison Break), dar cautam serialul de saptamana azi din Grey's Anatomy (nu-mi plac doctorii si nici nu ma pasioneaza medicina, dar imi place serialul asta - habar n-am de ce) si am dat peste "Melrose Place" si "90210" - am fost uimita, dar surpriza (cel putin pentru mine) noi serii cam in acelasi stil dar alti producatori, cativa actorasi din vechia garda si cateva pitzi ca sa fie actual si gata noua serie.

Daca va este dor de Brenda sau Kelly, respectiv Michael sau Jane plus noi "actorasi" si alte povesti de adormit copii incercati.....

Oricum trebuia ca sa aiba si generartia de azi serialele pe care le-am avut si noi....nu ca ar fi lumea in pana de idei....oare pe cand un nou Dallas sau Caracatita????

Comments