Fals in acte

Ma pregatesc pentru o vizita la Consiliul Judetean pentru a depune cererea si documentatia pentru obtinerea unui certificat de urbanism.
Pe langa toate acestea ma pregatesc si de o intalnire face to face cu crizata doamna de acolo, care acum 2 luni m-a acuzat ca am facut fals in acte si ca puscaria ma mananca.

Mda....acum 2 luni, ma suna madame criza(ta) urland ca disperata ca direct la puscarie zbor, daca nu s-ar fi recomandat si nu mi-ar fi spus de unde e as fi crezut ca e gluma, degeaba am incercat sa o intreb ce anume o face sa afirme ca am falsificat eu ceva, ca nu ma asculta....In ziua cand mi-a eliberat certificatul de urbanism n-am reusit sa ajung personal acolo si am trimis un coleg. Miai s-a intors cu ditamai speech-ul: "Domnisoara Nico, daca mai face de-astea o sa infunde puscaria, e posibil asa ceva, greseala e a mea ca am acceptat documentatia, dar pe viitor nu se va mai intampla".

Tot nu stiam unde am gresit si unde-i fals-ul.....si-l pun pe topograf sa afle.......si iata de ce am fost acuzata de fals in acte cu sau fara voia mea. Falsificatoare de stampile si documente !!!!!!! 

Printre documentele depuse la madam erau si cateva planse topo, eu avand nevoie de studiul topo in mai multe exemplare am scanat originalul si l-am printat color, din greseala......Tot din greseala a ajuns la ea pe masa planse copii, doar ca erau color dupa cum spuneam, si ui asa m-am ales cu ditamai FALS-UL pe capul meu...

Madam cu mine nu a vrut sa vorbeasca, dar maine sau luni ma prezint la ea cu alta problema dar si cu dovezi ca fals in acte eu nu fac si mai ales nu ma las cu una cu doua, vreau sa-si ceara iertare in scris sau sa recunoasca ca-i o dobitoaca, azi cautand cateva acte am gasit la birou exemplarele predate acum 2 luni, unu original si celalalt copie (color), cu stampila si semnatura ei de primire. Cum a gandit-o ea cu fals-ul stampilelor cand originalul l-a avut chiar in fata? Nu stiu dara flu eu....

Comments