Daca-ar fi sa plec...

... m-as duce fara ezitare, undeva unde-i mult soare.

In ultimul timp primesc tot felul de link-uri referitoare la diverse locuri pe care cica-i musai sa le vezi, ba mai mult pe facebook chiar am un "prieten" care daca-mi este permis sa zic asa promoveaza frumusetile Romaniei - "273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania", asa am descoperit multe frumuseti de care doar auzisem, dar nu le vazusem. Am tot zis ca am sa-mi fac o lista si sa incep sa bifez in ea. Cum inca nu am planuri de a parasi patria muma am mai amanat dar niciodata nu se stie.
Dar nu despre asta vroiam sa spun, am primit zilele astea un mail cu top 10 cele mai spectaculoase insule pe care sa le vezi".
Si cui nu i-ar face mare placere sa viziteze locuri unice, exotice si spectaculoase, mie una da. Pana acum am vizitat o singura insula - Cipru, dar cu siguranta vor fi uni care vor spune...aia nu se pune.
In topul de care spuneam mai sus ar fi de vizitat:
1. Insula Zeilor - din arhipelagul indonezian, ce suna si mai interesant e faptul ca e o insula vulcanica.

2. Insula Vielques - o insula portoricana din Marea Caraibe. (asta ma tenteaza mai mult).

3. Insula Pastelui - este situata in sud-estul Oceanului Pacific. Este renumita pentru cele aproape 900 de statui denumite moai.

4. Insula Ischia -este situata in Marea Mediterana, in Golful Napoli, renumita pentru izvoarele termale.

5. Insula Chiloe - este situata in sudul Republicii Chile, pe Coasta Pacifica, aici imi place ca-s multi delfini.

6. Insula Bora Bora - este una dintre cele mai faimoase insule printre bogati. Este situata la nord-vest de Tahiti si apartine Polineziei franceze. Cine n-a auzit de ea, probabil pana la pensie o sa ajung si eu aici. (cineva cunoscut imi va zice "optimist-o").

7. Insula Key West - situata in sudul Floridei, renumita pentru diversitatea faunei subacvatice. Aici se afla singurul recif de corali din America de Nord.

8. Insula Penang - apartine de Malaezia si este o destinatie renumita si solicitata de turisti datorita diversitatii oferite - plaje superbe si hoteluri, paduri si rezervatii naturale, muzee, dar mai ales preparate culinare exotice.

9. Insula Galapagos - este de departea cea mai spectaculoasa insula in privinta speciilor de plante si animale prezentate de Charles Darwin in teoriile despre evolutie. Acesta a denumit-o
“laboratorul evolutiei”.

10. Palm Islands Dubai -este cel mai mare arhipelag de insule artificiale care se afla intr-o dezvoltare continua. Sunt pe cale sa devina principalul punct de atractie din Dubai.

Cum afara ninge si e frig, as merge oriunde cu sau fara vulcani. Nu pun poze ca nu ma amagesc singura. Mai multe aici si pe niet ca e mare si generos.

Comments