Romanii au talent

oooooo da, romanii chiar au talent. Cu siguranta si la altii e la fel ca doar si asta e o emisiune tot de la vecini preluata, dar Doamne nuuuuu.....
Pentru ca ce sa si faci intr-o zi de vineri, am ales sa ma distrez si eu de una singura in fata televizorului. Ce sa zic, mare e gradina ta Doamne si da Romania are talent si cum sa nu cand avem o tara populata numai de talente....Jesusssssssssss.

In afara de tipu' cu propria creatie (ma refer strict la emisiunea din seara asta, pe celelalte nu le-am vazut)



pana la ora 22.15 toti ceilalti mai bine ramaneau la "cantatu' in baie" sau parca a mai fost un copilas mai rasarit.
Dar asta e parerea mea, cine tine cont de ea?!? Cert e ca daca duceti lipsa de activitate si sunteti posomorati, cu ganduri ascunse si nu foarte ortodoxe, urmariti emisiunea de vineri - ProTV orele 20.30 este zuper mega comedie. Ce sa zic se pricepe romanu sa faca audienta si sa-mi aduca lacrimi mie pe obrajiori (nu sunt suparata ci tocmai am lesinat in ras de mi-au dat lacrimile).

Comments