Sangria...

Sangria este o bautura originara din Spania, facuta in principal din vin rosu la care se mai adauga fructe, miere sau indulcitor si cica foarte putin cognac sau brandy.
Cand mi s-a mai zis ca ar fi o bautura plina de vitamine am zis Sangria sa fie :)). Este bautura ideala pentru zilele calduroase de vara, si cu cat e mai cald afara cu atat mai bine merge o sangria rece ca gheata.
La mine are urmatorul efect (indiferent de anotimp fie vara sau iarna) imi schimba starea de spirit, iar incet incet pe langa roseata din obrajiori devin mai happy si mai happy - adica plina de energie. Desi am fost de 4 sau 5 ori la spanioli foarte tarziu am gustat "licoarea", spaniolii prefera mai mult vinul rosu, sec, prea sec pentru gustul meu, dar decat deloc bine si mai tarziu.

Pe la sfarsitul anului am dat o fuga la a mea sister in Spania sa ma deconectez de viata mea de acilea si cand toata lumea probabil ar fi preferat o cana de vin fiert eu savuram cu placere Sangria (vai de zilele mele). Daca de Revelion lumea ciocnea cupe cu sampanie, eu eram cat pe ce sa ciocnesc cu Sangria...dar sister ca sa nu stricam traditia a schimbat sticla exact la miezu' noptii. Iar cei care-mi sunt prieteni pe facebook au inceput sa creada ca am plecat nu in concediu sa-mi vad familia ci la cura de Sangria....din drink in drunk :)))) atat mai puteam sa pun la status.

Efectul?!?

Dupa 2 saptamani de stat in Spania, m-am intors acasa mai slaba cu 2 kg, deci e de bine zic eu :d.

Cand sis' m-a intrebat ce vreau sa primesc "din tarile calde", clar am cerut Sangria. Mi-a trimis o sticla de 1l, sper sa nu afle ai mei prietenei :d, ca na...tin la silueta mea.

p.s. Daca ajungeti prin Spania sau Portugalia si mai e si vara, nu ezitati sa incercati...exista cineva care n-a baut?!? Intre timp se gaseste in aproape orice magazin sau in Atrium.

Comments