Concert Voltaj - FITS 2011

N-am scris nimic despre ce s-a intamplat saptamana asta la FITS 2011, pentru ca sunt altii mai priceputi - Nebuloasa (Adinutza trebuie sa citesti blogul ei), Calin, Ruxa, etc. 
In schimb pot sa ma laud ca am fost si eu la cateva piese, prea putine stiu dar na stau prost cu timpul :)) totusi nu am pierdut concertele din Piata Mare - Holograf, Directia 5, Iris, Voltaj si urmeaza azi Vama.
Aseara in OldiesPub a fost prezent si Tudor Chirila care nu s-a lasat pana nu a cantat cu OldizBand - "Vara asta", a fost misto, de-abia astept show-ul de azi.
Ieri am fost prezenta in Piata Mare la concertul baietilor de la Voltaj, care nu mi-a palcut foarte tare, in primul rand pentru ca nu-s fan si in al doilea rand ca parca traiesc in trecut cu ale lor muscate si mimoze. Dar melodia cea noua - Crede, a schimbat totul, cu Horea Brenciu - prezent si el - pe ecran, nu live din pacate. Danke celui care a filmat si a postat pe youtube. Megalike.

Comments