Din cand in cand...

...citesc si eu cate o carte, nu doar sa ma cultiv ci pentru ca-mi place.
Prima data am auzit de "Leaganul respiratiei" de Herta Muller - ca aceasta e cea mai recenta carte citita, de la o prietena si de pe blogul lui Calin.
Regret ca am cam lungit-o cu cititul, ba mai mult imi cer scuze si domnului Calin ca a avut rabdare cu mine si desi o am de cateva luni bune n-a comentat deloc, dar acum sunt curioasa daca imi mai imprumuta si alte carti. Pentru ca am zis ca e cazul sa nu o mai lungesc m-am pus pe treaba si am citit ultimele 150 de pagini ramase in cateva ore si chiar s-a meritat.
O recomand doar cu mentiunea ca trebuie citita cap-coada fara pauze ca mine.

"Chiar si dupa saizeci de ani dupa lagar, mancatul ma agita foarte tare. Mananc cu toti porii. Cand mananc impreuna cu alte persoane, devin dezagreabil...ceilalti nu cunosc fericirea gurii, mananca sociabil si politicos..."

Comments