Hai hui cu fetele - Calnic

Duminica 12 iunie 2011 - soare frumos pe cer, vreme numai buna de-o plimbare. 
Normal ca Oana decide sa mergem la Gura Raului la Concursul de Enduro, dar pentru ca deja era tarziu si nu mai ajungeam la timp a schimbat planul si unde altundeva sa ma duca pe mine - mica printesa - care-s nebuna dupa cetati/ruine (se stie) - Cetatea Taraneasca Calnic, localitatea Calnic, judetul Alba.
Pe scurt, pentru ca nu vreau sa va plictisesc: 
"Un document din 1269 atesta innobilarea lui Cheel, greav (primar) de Calnic, ca urmare a faptelor sale de bravura pe campul de lupta. Curand dupa aceea incepe constructia cetatii, ca resedinta a noii familii nobiliare... Din 1999 ansamblul de arhitectura medievala din Calnic a fost inclus pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO." 

Chiar daca mie imi place tot ce inseamna biserica fortificata, ruina, castel, cetate, credeti-ma chiar merita vizitata Cetatea Calnic, nu e foarte departe (habar n-am cat am facut pe drum, am profitat de  noul album achizitionat de Oana  - Cantece de bivuac - Pasarea Colibri si am dormit la greu), bilet intrare 5 lei si o priveliste de vis. Poate reusesc sa va conving cu pozele - made by Oana -


















Hai ca am abuzat cu pozele :)). Si pe final melodia pe care se doarme foarte bine:

Comments

  1. Drăguț că ați mers la Câlnic. Am descoperit cetatea respectivă acum ani buni de zile, văd că trandafirii sînt la locul lor și la fel de bine îngrijită curtea. Știi că se pot închiria camere acolo? Le-am și văzut, erau ok. Pe mine mă tenta un weekend la castel.

    ReplyDelete
  2. wow, n-am stiut, ma mir ca doamna de acolo nu ne-a spus nimic de asta. Da ar fi frumos. Si pe mine m-a impresionat cat de bine e ingrijita curtea. Foarte frumos.

    ReplyDelete
  3. Sînt undeva la etaj, în dreapta cum intri în curte. Eu le-am văzut acum 8 ani, poate s-au răzgîndit și nu le mai închiriază.

    ReplyDelete
  4. De vazut le-am vazut si eu, nu si interiorul...probabil fiind doar fete s-a gandit ca nu suntem interesate. Oricum nu e departe asa ca putem afla :d

    ReplyDelete

Post a Comment