Just Black Friday...

Romanu' tot roman ramane.

Se plange tot anul ca salariile sunt mici, ca viata e grea, ba ca n-au cu ce, ba ca nu au unde, criza le-a afectat tot, chiar si creierul (dupa umila mea parere) dar de Paste, Craciun, An Nou, An Vechi, Sf.Marie si Palarie cheltuie pe mancare si beutura si ce nu au. Sa mai zic si aia cu spalatul geamurilor din Craciun in Paste si curatenia generala tot la fel??? Nu ca se stie prea bine.

La mine nu-i asa, io spal geamurile cand am chef, doar daca am chef, indiferent de zi, sarbatoare legala sau nu, anotimp, timp ploios sau ba. Fac cumparaturi cand am chef si doar ce-mi place, fac prajituri daca vreau si in zi de post, de Craciun si Paste nu...doar daca simt ca ma apuca pofta de ceva dulce in 25 dec. la orele 22:30, faza aia ca "n-am ce pune pe masa cand vine cineva la mine" la mine demult nu mai tine. Singurul lucru pe care inca il mai fac ca tot omu' este impodobitul bradului - anu' trecut am fost plecata si nu m-a pasionat sa fac ceva in casa, dar anul asta daaaaaa - de-abia astept.

Mnoo si sa continuu ca nu despre asta vroiam sa scriu. Vine ziua sfanta de vineri, la munca, treaba pana peste cap, modificari peste modificari, rutina si altele si colegul imi zice de BLACK FRIDAY si il si aud pe altu' trebuieeee sa ne luam ceva, orice, ceva daca tot sunt reduceri.

Recunosc fac parte din aia "ASA NU", eu personal nu mi-am luat nimic de la reduceri si nici nu m-am uitat pe site-urile care anuntau in "gura mare" REDUCERIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajunsa acasa si uitandu-ma la stiri (accidental mai fac si asta) vad isteria provocata de o zi de vineri, neagra, o zi de reduceri. Va las pe voi sa judecati, romanu' tot roman ramane.

Comments