Cooking for fun - 4

Si ca tot am reluat seria postarilor - din bucataria mea -  hai sa ma laud si cu al meu tiramisu cu fructe de padure. Si daaaa e tiramisu, mai bine zis un fel de, dar la cat este de delicios eu zic sa treceti peste faptul ca nu e un tiramisu cum il stiti voi si sa-l incercati si voi.

Reteta o gasiti - aici - si credeti-ma ca este rapida si foarte simpla, plus ca rezultatul este delicios. Eu am ales sa pun fructele in interior si sa folosesc visine. Bun! Bun! Bun!

Cu scuzele de rigoare ca va fac pofta sau nu vreau sa va arat cateva poze, doar ca poza de final lipseste, pentru ca ai mei prieteni C & A au mancat pana la epuizare.

"Cine a mai avut timp de pozat cand ei mancau ca hunii!!!" Cel putin au dat de inteles ca a fost delicios.




Comestibil este putin spus!

Comments

  1. Holla, hai sa strangem randurile bloggerilor sibieni, sa ne cunoastem si noi si poate reusim sa miscam impreuna muntii din loc. De fapt nu, ca nu ne deranjeaza muntii cu nimic. Dar poate bem o bere la vreun blogmeet :)
    Ce zici, te intereseaza pentru inceput asta: http://cemerita.ro/medias-blog-awards-ajunge-si-la-sibiu/ ?
    Tudor

    ReplyDelete

Post a Comment