Hai hui printre frunze auri

Am profitat duminica aceasta de soarele de afara si de cele 8 grade din termometru si am plecat pana la Albota. Am mancat cel mai bun strudel de mere si am baut cel mai bun suc de mere, mda stiu la Pastravarie se mananca peste si toamna se bea la terasa vin fiert. Ei bine momentan sunt inca sub tratament cu antibiotice si pestele nu e chiar preferatul meu, dar mi-am incarcat bateriile pentru inca o saptamana de munca.

A fost fain...




Pestele auriu, l-am lasat pentru data viitoare.


Era interzis la scaldat


Nu o deranjati







De va intrebati unde-s frunzele auri, va rog sa va limitati la metafora toamnei...

Comments

  1. I like looking through an article that will make people think.
    Also, thank you for permitting me to comment!
    Here is my homepage ... how to lower high cholesterol with diet

    ReplyDelete
  2. noroc cu nota de final :))))) faine pozele!

    ReplyDelete

Post a Comment