Despre lucruri simple

In perioada asta cam tot omu' isi face bilantul, trage linie, face un simplu calcul cu bune si rele si isi pune pe lista - must do -  diverse chestii.
 
Lista mea ar incepe cu schimbarile pe care le-am facut incepand din 1 ianuarie si sfarsind cu 24 decembrie, cand "atinsa" de Spiritul Craciunului (tind sa cred ca a existat asa o vaga atingere) am facut ce nu credeam ca voi face. Am cedat, am pus mana pe telefon si am ales sa fac tot eu pasul cel mare desi am spus clar ca nu voi ceda nici "arsa". Rezultatul exact cum ma asteptam, nicio schimbare, niciun raspuns. Apoi mi s-a reconfirmat (daca imi este permis) ca notiunea de "cel mai bun/buna" nu exista, nu-mi pare rau, nu e cazul, iau masuri. Pentru ca pot!!!
 
E clar ca in momente d'astea, ori te complaci, ori mergi inainte.
 
Lista mea se sfarseste in 25 decembrie cand am ales sa las trecutul in urma, cu bune si rele, sa merg inainte. Mai am atatea de facut si de realizat. Nu o sa punctez ce am realizat si ce nu, nu o sa enumar ce-mi doresc pentru noul an ce sta la colt, e cert ca am o lista dar e doar a mea. La fel ca si cea de anul acesta multe s-au realizat, la altele am mai adaugat, o dorinta mai am, ca cel de sus care stiu ca ma iubeste sa ma fereasca de cei de jos care-s rai care se alimenteaza din rautatea lor.
 
In rest, nimic...doar lucruri simple, cum ar fi un zambet dimineata, o atingere calda a soarelui, un ghiocel, o zi de vara...

Comments