Destinatie de vacanta - Budapesta - ziua (I)

Multi cand aud "ma duc la unguri" stramba din toate madularele (fiecare dintre părțile sau organele din care este alcătuită o ființă), dar nu tot omu' stie cat de frumoasa poate fi Budapesta, de dimineata pana seara, chiar si la -4 grade C.

Egoista fiind (spre deosebire de altii eu recunosc), am ales sa-mi sarbatoresc cea mai speciala zi cum numai sufletelul meu putea sa-si doreasca, fara sa fac pe plac nimanui ci sa-mi fac pe plac mie. Asa am ales sa plec la Budapesta si sa vizitez Buda & Pesta, de la un capat la celalalt si pe diagonala.
La -4 grade C am preferat sa pozez mai putin si sa vad cat mai multe, atat mai pot spune, pe cuvant de cercetas ce nu-s ca o plimbarica nu strica, asa ca recomand indiferent de timp, primavara, vara, toamna sau iarna sa mergeti pana acolo, sa vedeti cu ochii vostri frumusetea si istoria acestui oras.

Aaaa si daca am suparat pe careva din "prietenii" mei ca am ales sa ma plimb si sa nu dau de baut nu-i bai, acum de Craciun am mai putine cadouri de impartit. Si jur ca nu-mi pare rau.

Enjoy!

Budapesta - ziua:

Biserica Sf. Matei (Biserica Maicii Domnului) din interiorul Cetatii Budei
 


 

Gara Budapesta, am pierdut trenul ca ma uitam la ceasuri.


Basilica Sfantului Stefan




Cetatea Buda



Monumentul milenar din Piata Eroilor
 
Cetatea din Vajdahunyad (partial - exterior)


Cetatea din Vajdahunyad (partial) - interior

Cetatea din Vajdahunyad - Anonymous
Baile Termale
 


 
Statuia Libertatii sau Monumentul Eliberarii de pe muntele Gellert.
 


Orice vizitator va fi captivat de frumusetea orasului, zi sau noapte, aici am surprins o mica parte din ce ne ofera Budapesta. Si ar fi culmea sa incarc cele 1000 de poze.

Comments