I listen - Katie Melua

Totul a inceput cu un cd primit in urma cu ... sa zicem un an, memoria ma lasa dar nu despre asta vreau sa vorbesc, azi. 

Dupa cum spuneam am primit un cd, printre melodiile de acolo era una pe care o adoram dar de fiecare data uitam cine o canta. Pana cand am ascultat-o pe repeat all day and all night si acum cred ca-mi va fi foarte greu sa o uit pe K.M cu ai ei - Nine million bicycles.

Nu stiu exact ce parere aveti voi despre acesta domnisoara, daca ati auzit sau nu de ea (desi cred ca da) dar mie imi place, si uite-asa am ajuns sa-mi descarc albumele - The House (2009), Live At The O2 Arena(2009) si The Katie Melua Collection (2008) si sa le ascult inainte de culcare, ca din pacate atunci mai ajung sa deschid laptopul, din pacate.  

Am incercat sa fac un top Katie Melua, dar nu am reusit sa ma decid, totusi incerc azi:
3.The Flood (imi aminteste de o melodie din D'ale Carnavalului - dar ignorati aceasta remarca e pur personala, nici eu nu stiu de ce dar asta mi-a trecut prin minte cand am auzit-o prima data).
4. A Happy Place (si cred ca ma opresc aici risc sa va plictisesc prea tare sau poate nu).

Daca va place incercati si alte melodii cu siguranta sunt cateva care merita o sansa. Fatuca are potential, pentru mai multe informatii site-ul ei va sta la dispozitie - http://www.katiemelua.com.

Am aflat ca nu mai e mult pana va lansa un nou album (mai exact pe 5 martie 2011) si sper ca de data asta sa-l cumpar.

Enjoy!!!

P.S. Katie si Roisin fac parte din seria one see listen never forget.


Comments