My new pet

Spuneam zilele trecute ce animaluțe am avut eu până acum și că af fi luat un melc acasă. Și uite că azi m-am pricopsit cu un porumbel - Fulg de nea.

După ce ne-am băut cafeluța într-un loc tare draguț, linistit și cochet - Kleines Cafe, am făcut o plimbare prin Piața Mare profitând de razele soarelui, ca na ne bucuram in iulie de două raze de soare că a luat-o razna vremea asta, în loc de luna lui cuptor zici că-i început de toamnă.
Și cum ne plimbam noi așa, dăm peste individul din poză. Și pentru că avea un defect la un picioruș m-am gândit să-l iau acasă, cu siguranță Puss (motanul roscat) s-ar fi bucurat tare mult să aibe un prieten de joacă, dar am zis totuși nu.

Așa că de azi am păsărica mea :)))), nu pot sa zic animaluțul meu, nu???
Totuși sper să-și revină repede pentru că îi stă mai bine în libertate decât într-o cutie, e cam slăbit și puțin șchiop, dar e tare simpatic și are personalitate, nu stă la oricine și se cam umflă în pene dacă ceva nu-i convine.

p.s. Pentru că nimeni nu a comentat când l-am "introdus" în căminul nostru cât de curând urmează și cățelul. Am zis!!!

LATER EDIT: Ameu...ameu...ameu...

Comments