About job and others stuff - Flower Power

La munca in ultima perioada tensiunea e la maxim, suntem toti la foc automat si oboseala isi lasa amprenta apasat. Timpul, ooo timpul a luat-o razna, am de respectat termene batute in cuie si parca cu cat lucrez mai mult parca rezultatele intazie sa apara. Naspa sentimentul asta.

Si cum ziceam, timpul a luat-o razna la mine la job, in viata de zi cu zi, after 16.30 nu ma comentez, si colac peste pupaza Craciunita noastra a inflorit.


Schlumbergera este o varietate formata prin incrucisarea mai multor specii salbatice de cactusi, numita si "Craciunita" sau "Nu ma deranja" si este un cactus originar din Brazilia, ce devine decorativ iarna. Nu-s eu mega fana flori (inca o responsabilitate in plus cand sunt in criza de timp) dar daca ceva imi place imi fac timp si o adopt imediat, asa ca nu o vreau acasa dar m-am documentat sa aflu cat mai multe despre ea - floarea noastra de la job, mai ales ca e mai speciala. Va zic mai tarziu de ce este speciala. Am mai aflat ca este cultivata pentru frumusetea florilor sale tubulare de culori stralucitoare, care apar de obicei in preajma Craciunului. Planta infloreste numai daca timp de cateva luni inainte de iarna nu i se schimba amplasarea. De aceea se mai numeste si "nu ma deranja". Wronggg.

Ziceam ca a noastra Craciunita este speciala si chiar este. Acum o luna am mostenit-o si nu ne placea deloc locul ei, asa ca am pus-o in biroul nostru (mutata implica miscata) si acum 2 saptamani a inflorit si ce frumos a inflorit. Speciala pentru ca toate florile pe care le-am vazut eu - numite Craciunita -  aveau florii rosii, a noastra are flori galbene (uite asa am inceput sa accept si eu culoarea asta, pana acum daca vedeam galben imi venea sa vars acum nu).
My Flower Power.
The Original Flower.
Fetele de la munca vor si ele puiuti de la floarea noastra (zic a noastra ca daca as zice a mea ar fi cazul sa ma ocup mai mult de ea si nu-mi doresc prea tare asta). Dar Craciunita noastra mi-e tare draga. Pacat ca a inflorit prea devreme - in octombrie iar de floricele nu cred ca ne vom bucura mai mult de o saptamana din noiembrie. Oare ce sa-nteleg ca la noi la job a venit iarna??? Sau ma anunta ca mai am 30 de zile pana la final!!! 
















Off timpul asta.

Comments