Halloween Party of course in Oldies

Daca anul trecut am plecat de acasa cu masca mea cea frumoasa achizitionata din Venetia, anul acesta m-am mascat in Scorpie cum zicea buna mea prietena Oana.

Majoritatea nu si-au dat seama ca as fi mascata, explicatia este una simpla. Inainte de a ateriza in OldiesPub la H. Party am fost la  J. B'day, care a fost intr-o pizzerie si clar nu dadea bine sa apar eu mascata printre pizza si paste, plus ca eu sambata m-am plimbat pe la Palti, in natura, am vrut sa fiu un bun ghid, en fin. Ar mai fi si faptul ca daca tot anul port cate n masti cum unii idioti cred, am zis ca o data pe an, chiar de H. Party sa-mi dau masca jos. 

Dar dracusorul Oana a tinut sa le explice fetelor ca je sunt mascata in scorpie, (da da da my fan nr.1 sa sti ca sunt o scorpie si e naspa sa te incurci cu mine, asa ca stop la ce incerci sa faci). 

Fetele s-au tot pozat si azi am observat ca apar si eu intr-o poza, surprinzator mascata, ieeee. Habar n-am cand a fost facuta si sincer nici nu am baut prea mult. :d
O scorpie atat de zambareata ati m-ai vazut?!?
Mi-a placut tare mult petrecerea din OldiesPub, mi-a placut Oldiz Band, mi-a placut Maria, mi-a placut Anya, mi-au placut mascatii si nemascatii. De la Strumfi (nu va zic cine este decat in privat) am aflat ca vor mai fi surprize cu Anya si OldizBand, nice.

Comments