Pe drumurile noastre

La intoarcere spre casa ne-am propus sa o luam spre Brasov, gandindu-ne ca nu ne strica o plimbare pe Valea Prahovei, n-am regretat dar nici ferite de peripetii n-am fost.
Drumul Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Sibiu este ca-n palma, peisajul de pe Valea Prahovei e mirific mai ales toamna/iarna, muntii sunt superbi, plini de zapada si clar ne-am bucurat pentru alegerea facuta. De Valea Oltului sunt satula (cum s-ar zice) recunosc e cel mai accesibil drum Sibiu - Bucuresti si invers.

Fascinate de peisaj nu ne-am dat seama ca ne-am abatut de la traseul nostru si in loc de ruta Predeal - Brasov am ales Predeal - Rasnov - Brasov. 
Ne-am dat seama cand am dat de o coloana inzapezita, unde pe rand soferii faceau stanga-mprejur si inapoi. Credeti ca ne-am panicat cand am vazut ca drumul nostru prin munti se opreste brusc??? Neeeee, noi eram preocupate de poze, facebook, chestii de-astea. Sa mai zic ca la un moment dat ne-am panicat ca suntem nemancate si ca prin masina avem doar biscuiti??? Pentru scurt timp pentru ca in zona era plin de pensiuni.
 
Prima zapada, prima data inzapezite. :))
 Am hotarat sa intoarcem si noi. Intors si acum plan de atac. Unde suntem si incotro. Normal ca bateria de la Iphone s-a dus pe apa sambetii, pa Navigatie, noroc ca avea harta, dar eu stateam relax pe Facebook si comentam pozele mele recent uploadate.

Intre timp am aflat ca am ales varianta gresita si ca exista optiunea Predeal - Brasov, dar am aflat de acciedentul de pe E60 din localitatea Timisu de Sus (noi am auzit de el la radio dar geografia noastra nu ne zicea nimic) cand fra mi-a zis ca e in drumul nostru si ca Serban Huidu a fost implicat in accident ne-am pus pe ganduri. Cand am mai vazut si masina soferului nevinovat am ramas masca. Omul nevinovat a murit si din pacate nu doar el. Nu are rost sa mai amintesc si eu, cazul a fost super mediatizat.

Pe neve am facut o poza, unde se vede Loganul distrus, masina lui Huidu practic neatinsa.
De la Brasov - Sibiu drumul s-a schimbat radical, de la iarna ne-am intors la toamna dar o toamna blanda.
A fost o plimbare lunga si la un moment dat am mai avut puterea sa facem glume gen "Hai la Balea sa vedem cum e pe-acolo". 
Trebuie sa mai adaug o chestie si gata, Furia Alba era incaltata corespunzator si nu am avut parte de peripetii cum au avut-o soferii de BMW care pe langa ca erau cu anvelope de vara mai aveau si tractiune spate. Nice.

Comments