Citind frumusețea. Atlasul frumuseții

Da, se poate citi frumusețea, frumusețea de pe chipul femeii dar mai ales din ochii ei.

Ochii și chipul sunt oglinda sufletului, așa vreau eu să cred. Iar provocarea Mihaelei Noroc a venit pentru mine într-o zi de 8 martie.


Am început doar ieri să mă înfrupt vizual cu frumusețile din toată lumea pe unde Mihaela a pășit, pentru că exemplarul primit inițial era deteriorat și am solicitat schimbarea lui (dezavantajul cumpărăturilor în online, dar s-a rezolvat).

Atlasul frumuseții - ne oferă o călătorie în lumea-ntreagă - peste 50 de țări - și ne face cunoștință cu 500 de chipuri superbe, cu povești de viață, visuri a unor femei minunate din toate mediile sociale.

Vă recomand cu drag să aveți parte de o călătorie frumoasă prin intermediul atlasului, care a fost creat cu atâta dragoste de Mihaela. 
Sunt invidioasă pe experiența Mihaelei, totuși știu că nu e ușor să călătorești în zone de conflict ca Siria, Iran, Irak, dar când ajungi să oferi o minunăție ca atlasul ei se merită tot efortul, frigul/căldura, pericolul, setea/foamea, și toate cele pe care doar artista noastră le-a simțit pe propria piele.

Aprecierea noastră o ajută să-și ducă munca mai departe... dar nu munca că sună plastic,  ci PASIUNEA!!! Pentru că ce face Mihaela se numește pasiune.

Good job girl!

Cuvintele sunt prea seci, ochii spun totul! Toate cele 500 de chipuri m-au impresionat, dar acesta e preferatul meu, vă las să descoperiți povestea din spatele acestor ochișori:



Mulțumesc!

Sursa foto: Internet



#frumusetepemetrupatrat #calatorieprinochiiei

Comments

  1. Ce fain că ţi-ai luat/ai primit Atlasul, mă tentează şi pe mine foarte tare dar nu mă îndur să mi-l cumpăr! Bucură-te de el şi pentru mine! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, l-am gasit redus de la 95 la 71,25 plus -10 lei de 8 martie... asa ca nu renunta.

      Delete

Post a Comment