Răsfăț cu R I T U A L S . . .

Al meu soțiu este cel mai atent om de pe acest pământ, știe când și cum să mă surprindă. - Eu recunosc că nu sunt în stare să-i fac o surpriză până nu-l fac cu nervii, asta și pentru că e foarte pretențios, dar asta e altă poveste pe care o voi spune altă dată. -

A făcut-o și de 8 martie, când mi-a dăruit un set cu produse cosmetice, mai exact setul The Ritual Of Ayurveda Balancing Ritual Medium și o cutie de bomboane de ciocolată. La fix, toate femeile sunt înnebunite după tot ce înseamnă cosmetice și de cioco ce să mai zic.


Minunatul set conține: un spray - spumă de duș (200ml), un ulei de duș (200ml), un exfoliant (delicios) pentru corp (125ml) și o cremă pentru corp (70ml).



Parfumul care stă la bază e de vis, mai că-ți vine să-l mănânci, conține trandafir indian și ulei de migdale dulci. După o zi de muncă, fie că alegi spuma sau uleiul de duș, vei avea garantat un corp parfumat și catifelat, parfum care persistă în timp, care te învăluie și te răsfață de uiți de toată tensiunea din jur. Unde mai pui ca ambalajul setului e adorabil, numai bun de păstrat. Deja încep să colecționez cutii. Oare sunt singura?!?

Exfoliantul pentru corp conține cristale de sare de Himalaya, cu beneficii de purifiere și armonizare, are un miros plăcut și puțin înțepător, dar senzația de după e bestială. Eu l-am încercat pe corp și față, iar tenul a rămas foarte fin la atingere și mi-a lăsat acea senzație de fresh de neexplicat în cuvinte. O senzație de super wow!!!

Crema pentru corp hrănește, catifelează intens pielea și conferă un aspect satinat, același parfum de trandafir indian te învăluie și te zăpăcește pe parcusul zilei, o folosesc zilnic și nu mă satur de ea.

Și uite așa o banală zi devine nu doar înmiresmată ci și catifelată, de aici si filozofia celor de la RITUALS - fericirea este compusă din lucruri mărunte, iar cum scopul lor este de a transforma fiecare lucru mic intr-o atingere de lux, chiar reușesc cu brio.

Musai trebuie să văd și să încerc și alte produse de la Rituals...

Toate acestea cu ceva dulce la pachet... și uitasem, plus una bucată trandafir roșu ca focu să-mi suradă norocul. Primăvară parfumată și catifelată!

Enjoy the perfume of joy!




#viataparfumata #catifelatcumanata #multumescderasfat

Comments