De ce sunt mândră că-s sibiancă?

Pentru că avem cea mai frumoasă sală de teatru.

DA!!!

Recunosc că aș enumera o mie de motive și tot nu aș epuiza subiectul, dar mă rezum la sala Teatrului Radu Stanca.

Să vă zic și de ce: încă de la începutul anului mi-am dorit să vad piesa Maitreyi cu super distribuție de la Capitală. Toate bune și frumoase, am cumpărat bilete pentru ziua de 19 februarie ora 19 fix cum scria de altfel și pe bilet - cu pixul - pentru că sistemul atât permite la Cluj.

19 feb.2018 ora 19:00, era singurul spectacol anunțat cu surle și trâmbițe la Cluj. Biletul 100lei/bucata, nu prea ieftin dar nici scump având în vedere distribuția anunțată pe afiș. Pentru că "s-au vândut bine" au ales să mai introducă de la ora 17:00 o reprezentație și au mutat de la ei putere ora 19 la ora 20... ce mai contează că noi am ajuns la ora inițială și am fost trimiși acasă, ca să avem de unde reveni.

Cu afișul am rămas.

Pe site-ul teatral.ro apare cam așa:

Se joacă la:
Distribuție:
Regie:
Scenografie:
Coregrafie:
Preț bilete:
70 lei

La Cluj a fost cam așa: o Maitreyi de 16 ani cam bătrânică și în niciun caz jucată de Aylin Cadîr, Anca Sigartău absentă și iar mă întorc la Maitreyi care a jucat foarte prost... noroc cu Maia Morgenstern care a fost superbă/divină, ea a salvat piesa.

Dar totuși dai un ban și vrei să primești ce plătești, nu?

Poate că treceam peste lipsa actrițelor menționate pe afiș, mai ales ca Aylin e proaspătă mămică și a lipsit motivat, poate, dar sala, sala e o epavă dulce-amăruie...

Poate că Sibiul nu se poate mândri cu o sala impunătoare, cu catifea roșie cu inserții aurii, cum e la Cluj-Napoca, dar teatrul ține loc și de Opera (2 in 1). O fi impunătoare dar merită o renovare, o reamenajare/regândire a scaunelor din sală. E inadmisibil să-ți sucești gâtul sau să-l incomodezi pe vecinul din spate toată piesa că tu nu vezi... oare doar eu am problema/nemulțumirea asta? Clujenii nu zic nimic?

Cert e că mi-e dor de teatrul de la Sibiu, de piesele frumoase și de frumoșii actori sibieni, talentați.

Enjoy the life from Sibiu!





#nicaierinuicaacasa #vreausalamea



Comments