Cine se scola de dimineață, departe ajunge...

... acestea fiind zise trezirea la 6:15 (ceea ce nu fac nici măcar în timpul săptămânii), iar la 07:10 am plecat la drum, spre Alba Country.

- la 8:30 bifam prima oprire de pe listă - o scurtă vizită la salonul Andreei - Salon Coquette Alba-Iulia, prima care face lasheslifting în Romania, care deși mi-a explicat n-am prea priceput cu ce se mănâncă.


- 9:15 o vizitam pe bebelina Andra, care are 5 lunițe și e un ghemotoc de viață, veselie și parfum de bebe.


- 11:30 vizitam șanțurile din Cetatea Carolina cu cățelul din dotare - m-au năpădit amintirile, 1 an și un pic acest oraș super liniștit a fost căsuța mea.



- 13:00 o luam din loc, spre casă, spre Cluj, un apel de la omul care zboară și am schimbat ruta: spre Iara birjar.





Deschidem o paranteză, soțul meu cel pretențios mi-a sugerat de ziua lui, cadoul să fie ceva mai special, ceva ce nu și-ar putea lua singur, nu că el și-ar lua ceva. Cu slujbe și trâmbițe își cumpără ceva pentru sufletul lui, mă refer la acel ceva ce nu e demâncare/beut... deși a fost un șoc imens, încă am sechele (glumesc) de când m-a abandonat in centrul Parisului pentru un parfum... Acestea fiind spuse, în loc de perechea casual de pantofi i-am luat o carte (pe care a vrut-o, dar acu nu-i place) și un voucher - un zbor cu parapanta in tandem la Liteni. Astea in toamna 2017. Se înțelege de la sine cât de mult l-am surprins.




A venit vara 2018 și în sfârșit ziua cea mare, ziua zborului, a fost priceless pentru el, pe mine m-a bătut soarele în cap, drumul până în vârful dealului a fost horror, returul floare la ureche, viteza face diferența, dar n-a mai contat, un soț fericit - pe mâna mea e tot ce contează. Și chiar i-a plăcut, acu își caută cursuri de parașutism...el crede că eu nu știu...dar am stat cu inima cât un purice, dacă cade, păi ce crede că-l mai las...:))

Poze n-am prea făcut prea multe (două din mașină, le las mai jos), dar când primesc filmarea dau un update, între timp vă dau un sfat, deschideți ochii de când se crapă de ziuă, mergeți și faceți chestii care stau pe lista voastră azi, nu mâine.

Bogdan de la TXA, omul care zboară, vă oferă momente de vis:
  • click AICI și încearcă să te bucuri de viață.
Sâmbăta mea a fost minunată, am uitat de somn, foame, căldură. M-am bucurat de peisaje, oameni și de fericirea lui. În sfârșit și-a deschis cadoul, aici dovada:


Enjoy life!




#happymoments #life

Comments