Ziua Internațională a cărții și a drepturilor de autor

Azi e ziua mea de luni, cea mai dragă zi de luni, 23 aprilie. De ce? Pentru că este: Ziua Internațională a cărții și a drepturilor de autor. Iar eu sunt o devoratoare de cărți și mă bucur că există o zi dedicată cărților, unde mai pui că în online găsești azi foarte multe promoții, deci azi e liber la cărți.


În 1995, UNESCO a hotărât în cadrul Conferinței generale de la Paris omagierea cărți, așa că azi sărbătoresc la dublu, sfântul Gheorghe, onomastica tatei și a fratelui, plus cartea, implicit autorul. 

Chiar și Cameli la cei 7+ e încântată de cărți, prima carte citită a fost Alfie, singur - singurel, vă spuneam acu ceva vreme că am dat de Alfie și în varianta carte, aici. Între timp a citit-o și azi i-am mai luat vreo 6, le va primi pe rând și uite așa nu se va simți compleșită că sunt prea multe. Sper să aibe același impact.

Hai mâna sus cine și-a cumpărat azi sau zilele acestea cărți?

Eu am început Umbra vântului. Editia 2013 - Carlos Ruiz Zafon și se pare că este o super lectură.


Enjoy your book!



#aicarteaiparte #ziuainternationalaacartii

Comments