Dacă ar fi după mine cam așa ar arăta premiile DIGITAL DIVAS 2018


Pentru că în 24 aprilie 2018, în București la Palatul Bragadiru, toată blogosfera fashion și beauty se vor aduna să-și premieze MINUNATELE.

Depun o muncă frumoasă, o fac - cel puțin cele pe care le urmăresc eu - cu pasiune, așa că m-am gândit că îi frumos ca anul acesta să-mi votez și eu preferatele. Pentru că ele îmi fac zilele mai frumoase, sper ca votul meu să le ajute... un gram acolo. :)

Cam așa ar arăta gala mea - Digital Divas Awards 2018.


Bun, începem:



1. Young divas in fashion blogging: blank total, așa că să fie la nimereală - Larisa 

2. Young divas in beauty blogging: same thing, nimereală - Daiana 
3. Most active fashion blogger: a fost simplu, dintre nominalizări, imi place de Deea
4. Most active beauty blogger: hmm, nimereală că-i hard - Diana
5. Best women websites: clar A-List Magazine
6. Best newcomer on youtube in fashion & beauty: - Sînziana Iacob - unicornul preferat
7. Best youtube channel in fashion & beauty: - Alina Ceușan
8. Best fashion instagram account: aici a fost cam greu, dar am ales cu sufletul, poate că nu e cea mai best, dar e cea mai sweet - Sandra Bendre
9. Best beauty instagram account: aici Sânziana Negru ia votul meu, #3outof3 e o rubrică care a făcut diferența
10. Best fashion blogger: aici fabuloasele Diana Tanasă și Diana Enciu primesc votul meu
11. Best beauty blogger: toate-mi plac dar aleg pe ... Sânziana Negru 
12. People's choice award: Ioana Grama
13. The digital diva of the year: in my opinion ........................... ALINA CEUȘAN

Dovada:


Tu ai votat?




#fashion #beauty #awards #digitaldivas #2018incatevaranduri

Comments

  1. Greu de tot! În afară de Diana Tanasă şi Diana Enciu n-am auzit/văzut nimic din ce spui tu acolo! :) Ceea ce înseamnă că sunt pe dinafară total! No beauty for me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) ... eheee de cand sunt clujeanca am dat-o pe beauty. :)

      Delete

Post a Comment