City Break - Bucuresti, Romania

Weekendul acesta am profitat de Cri, noi de ea si ea de noi, ne-am urcat in Furia Alba si am plecat la Bucale. Am dus-o in timp util la aeroport, ne-am asigurat ca a trecut de filtre si acum speram ca la intoarcere sa nu ne uite si sa primim cookies din Amsterdam. In semn de recunostiinta, clar.

Noo si cum avionul decola la prima ora, 5:35, ne-am propus sa pierdem vremea pana la 9 si sa profitam de o zi de shopping. Si ce sa si faci de la ora 5 la 9, intr-o capitala pur romaneasca?!?

Ce puteam face noi cel mai bine? Ne-am urcat in Furia Alba si ne-am plimbat, aiurea-n lung si lat.
Am fost oprite de Politia Romana, am suflat in epilotest (nu ne-a crezut agentu' cand i-am zis ca noi venin de la Aeroport nu din Club) deci alcoolemie 0.0000%. Apoi ne-am avzut de plimbarea noastra, am vizitat pasajul si podul Basarab (foarte futurist, m-am simtit putin intr-un film SF), am ajuns si in Groapa (se stie ca-s fan Dinamo), am vizitat Piata Victoriei, Unirii, iar Victoriei, iar Unirii, Arcul de Triumf cred ca l-am vazut de cel putin 10 ori. Nu mai zic de cate ori am trecut Dambovita, cum am trecut dintr-un sector intr-altul si cat de tare ne-am distrat ca nu aveam o destinatie exacta dar noi mergeam fara probleme, trafic 0 la ora aia. Din cand in cand ne mai aruncam o privire pe Navigatia telefonului Iphone, in rest ne-am descurcat dupa semne si intuitie.

Concluzia este ca intre 5 - 9 am descoperit o parte din Bucuresti pe care cu greu o sa o uitam, ne-am simtit ca acasa pe la semafoare, unde toti bucurestenii erau foarte amabili. La ora 7 am baut cel mai bun ceai si apoi am mai facut o tura prin Capitala ca la ora 9 sa ramanem dezamagite de sesiunea noastra de shopping si am decis sa plecam.

Am ales drumul Bucuresti - Ploiesti - Brasov - Sibiu si am avut parte de peripetii. Dar asta o sa scriu maine. Mi-e somn.

Comments