Eu si tehnologia

I'm the hacker number 1. (dupa parerea altora).

Dupa mine, desi am terminat o facultate si un master in domeniu, poate din cauza ca nu prea ma pasioneaza pe mine ce tine de soft, nu ma pricep prea tare la multe chestii. Trist. Dar daca trebuie un format, o instalare, un update sau upgrade nu ma las pana nu reusesc. Mai ales ca net-ul e mare si poti invata multe.

Prin clasa a 9-10-a am invatat sa formatez si sa instalez Windows-ul si intre timp am invatat multe, as zice ca stiu sa sparg si parole (dupa parerea unora) dar asta mi-a scapat, poate cresc si invat si atunci sa vedeti distractie. As vrea eu. :))

Noo, ce face tot omu' intr-o zi friguroasa de weekend? Nu stiu, dar stiu ce am facut eu, m-am apucat sa-mi fac backup la agenda telefonului (pentru prima data), folosind bluetooth-ul. Grea misiune mai ales cand mi-am dat seama ca am rugat un amic care mi-a aranjat laptop-ul (nu ma am cu Windows 7 si pace, plus ca al meu laptop e inca tanar, n-a facut nici macar anul si nu vreau sa-mi bag codita, nu inca, asa ca pentru chestii complicate si serioase apelez la profesionisti) sa-mi dezactiveze bluetooth-ul (nu stiu nici eu de ce) si grea treaba sa-l activezi cand eu nu-mi cunosc toate tastele (inca - precizez nu-s blondutza doar neinformata).

Am luat eu cartulia care sta pe desktop si babau a deschis-o, pana azi. Atat de simplu se activeaza, de nu ma pot opri din ras. Noo bun, activat blue, instalat ovi, incep treaba care pana am tastat eu aici s-a si terminat. Acum sa vedem ce chestii mai pot face...desi cred ca ma bag la un episod din Grey's Anatomy.

Totusi am o curiozitate. De ce ma pot conecta de la Laptop la Telefon dar invers nu...ce nu fac bine???

p.s.  Asta ar fi primul episod, sigur vor urma multe. :))

Comments