And the winner...is... of course me

Sunt o castigatoare si asta e atitudinea cu care pasesc in acest frumos anotimp - Primavara.
De fapt cel care urmeaza este anotimpul preferat dar cand primesti primul ghiocel sau zambila, dupa atata zapada, frig si 2 cazaturi - ultima prea urata ca sa nu ma faca sa urasc si mai tare Iarna, neatentia mea si nesimtirea acelor "doamne" care arunca apa pe scari la minus multe grade - cand primesti prima oaie (martisor) cum sa nu iubesti prima raza de soare, cum sa nu iubesti acest frumos anotimp, oare cum?

Si uite ca vreau sau nu aceasta este a doua zi de primavara (prima am ratat-o d-aci motivat - iesit cu fetele si cunoscut cel mai asteptat bebel din gasca - Sebica) inca nu este chiar in adevaratul sens primavara dar va veni, usor usor. Ieri am primit foarte multe martisoare de le bunii mei colegi, ex-colegi, prieteni, etc. dar n-am primit o floare. Clar maine imi cumpar o zambila ca nu-mi place casa fara. E drept ca in anii trecuti mama primea mereu o floare din partea noastra dar dehhh e plecata departe departe si asa simteam altfel primavara, noo maine iau atitudine, plus ca ar trebui sa ud florile din "gradina botanica" din sufra'.

Asa ramane, maine imi cumpar flori (singura nu-i nici o rusine) socatele iar e cu pluta, aiurea-n tara ca poaste faceam schimb. :))))

Totusi cu altceva vroiam sa ma laud (ca sa fiu sincera postul asta este din nou despre mine si cum ma laud IO) soo - azi cand am deschis mail-ul am aflat ca am castigat concursul de care va vorbeam zilele trecute - aici. Inca o data MULTUMESC!!!

Imediat ce o citesc voi face si eu acelasi lucru, o voi da mai departe, sper sa ajunga la cat mai multe fete/baieti. Vedem cum facem -  concurs aici pe blog sau facebook.

Sunt o castigatoare si ma bucur ca ghinionul m-a lasat. Sa mai adaug ca in 2009 am castigat primul meu concurs ever - By Lenor si apoi a urmat pauzaaaaaa. In 2011 am fost norocoasa foc, am castigat primul meu bilet la un concert (Directia 5 - Vintage) apoi vreo 5 la teatru, din care unul de la Tudor si chestii marunte dar dragute.

Acesta este primul concurs castigat pe 2012 (primul la care am participat) si presimt ca va fi un an fain asa ca sa-nceapa concursurile. :))) Acum stiu si de ce Doamne Doamne m-a ajutat, sis banuiesti ceva???

Comments