Road trip - Timisoara

In sfarsit, proiectul vietii si-a luat zborul...pot sa morrrrrrrrrrrrrrrrrr. :)))))

Pana acum incepand cu luna septembrie prioritar a fost proiectul asta, care mi-a mancat toti ficatii. :))) sper sa fie ok ca inca nu e 100% final ci probabil in 2014 pot sa uit de el, asta daca nu ma reprofilez sau ies la pensie.

Si dupa cum spuneam si-a luat zborul adica, mai exact, cele 36 de cutii (cu planse A0, A1, A2, A3, A4 si ANico - astea sunt mai mari de A0), cele 36 de bibliorafturi si cele 12 dosare au luat drumul Timisoarei spre verificare in micutul Sandero. Mic dar incapator, portbagajul si bancheta din spate era full si uite asa am plecat cu noaptea-n cap la drum.

Exact cum imi spusese seful, drumul pana la Timisoara este drept si pustiu, ici colea romanii au dat foc la camp ca vin tatarii, noroc cu benzinariile si Cola ca sigurrrrrr fantaniile erau otravite. Urat din partea lor sa lase focul nepazit, si la dus dar si la intors acelasi peisaj, foc, pustiu, foc, pustiu.

Dar Timisoaraaaaaaaaaaaa, offffffff Timisoara, frumos oras. Nu tin minte sa-l mai fi vizitat, dar cu siguranta am sa mai merg ca mi-a placut si ca daaaaaaaaaaaaaaa purtatorul de cuvant al IPJ Timis este Madalina Mezdrea - vara'mea. S-a 'nteles!!!

Desi in weekend am zacut cu febra si frisoane, ca dehhhh raceala a pus stapanire pe cele 52 kg ale mele, ieri am lasat toate la o parte si mi-am vazut de treaba, am stampilat cu dl.verificator fiecare plansa si foaie, am redactat referatul si am terminat cu mici modificari care urmeaza sa le fac zilele astea primul proiect mai important (sa-i zicem la care am fost SEFA). Cata rabdare poate avea acest om, de remarcat. Jos palaria in fata lui si miiii de multumiri.

Si uite asa, cand veti merge in Ocna la scaldat sa bagati de seama ca alimentarea cu apa si canalizarea sunt opera mea si a echipei mele. Aaaaa si de picati in transeele de 7m, da 7m (enormmmm de adanc) tot noi - eu si echipa le-am pregatit. Astept executia!!!

Urmeaza - nu concediul ci Cisnadie!!!

Comments