O fata ca ea...

Azi am avut o zi lunga si grea, care s-a terminat la shopping...is de coma' daca sunt obo' , suparata sau la depresie bag shopping - live sau online, nu exista bariere.

Dar nu despre asta voiam sa scriu, nici despre Masterchef ca au facut-o deja destui, o sa revin si eu cu ceva despre emisiune dar poate mai incolo ca daaaaaaaa imi place si urmaresc emisiune dar in reluare ca na TIMPUL nu este in favoarea mea.

Azi, a fost zi de teren, recunoastere teren, identificare camine si masurare (cote radier, etc.) si la radio - magicfm incepe melodia "O fata ca ea"- Directia 5.


Candva, cineva mi-a spus exact asa "trebuia sa te iubesc ca pe o stea", acum nu mai conteaza decat ca cel putin o data cineva m-a apreciat atat de mult. E frumos sa-mi amintesc de astfel de momente si ma bucur ca acel cineva care mi-a zis candva este inca acolo...

Comments