Best coffee. Best place - Shake Coffee

Sambata am fost rapita si rasfatata - episodul 2 - again la Brasov. Mai mult rasfatata decat rapita ca de data asta mi-am dat acordul nestiind ce ma asteapta. Eiii bine, sa fiu sincera nu regret chiar daca dupa a venit potopul (mi-as fi dorit sa ma nasc in alt loc sau sa traiesc langa alti oameni - asta este potopul mieu).

Si dupa cum spuneam am ajuns in Brasov, pe la orele 17.00 numa bine sa ma rasfat cu o cafeluta in the best place ever. Jurrr!!! 

Am ajuns la Shake Coffee - un magazin/cafenea, micut dar tare dragut. Cochet si simpatic, locul asta m-a cucerit pe loc, este mai mic decat PardonCafe din Sibiu si cam de 10 ori mai frumos, e putin cam too much ca sa mergi cu fetele, dar numai bine sa mergi in 2 la o cafelutza. Ce sa mai m-au cucerit.

Eu m-am rasfatat cu un Latte de Turta Dulce si m-am simtit ca in povestile lui Anderson, tot acolo daca-ti doreste inima poti cumpara cafea boabe cu 10 lei/100 gr. si gama este variata. Daca doresti sa citesti ceva e posibil sa gasesti o cartulie pe plac in bibliotecutza de acolo. Musai daca aveti drum pe la Brasov sa intrati si voi, e chiar in centru usor de gasit...e chiar langa un SexShop.:)))

Ce sa mai, baiatu' a obtinut ce si-a propus, cu cafeneaua asta m-a impresionat, trebuie sa recunosc...acum astept un weekend mai liber sa le scot si eu pe fetele mele la o cafea tocmai in Brasov. :))

Pozele le-am luat de pe pagina lor de fata-carte si daca v-am convins astept sa-mi spuneti cu ce cafeluta v-ati rasfatat.


P.S. Are rost sa ma laud ca am condus un A8 de 340 CP pe drumul de la Palti (btw a fost pentru prima data cand am condus pe drumul asta ever si noaptea si masina automata) si din cei 340 am folosit cam 5 :d mdaaa de frica am mers cu 40-60 km/h ioooo vitezomana vitezomanelor. Bila alba ca m-a lasat sa-i conduc masinoiu' care la curbe mi-a dat emotii ca e mare mmaaaaa, dar ca de obicei cand conduc io drumurile patriei sunt libere.

Comments