Finally Ice Age

Acum am sa ma fac singura de ras, ok hai toata lumea 5 minute are voie sa rada cu gura pana la urechi.5, 4, 3, 2, 1. Dupa 100 de ani m-am uitat si eu la Ice Age 1, 2 si 3.

Gata v-ati oprit?

Desi au aparut in 2002, 2006 si 2009 pana azi (miercuri, vineri si sambata) eu nu am reusit sa le vad. In primul rand din cauza lui Agamitza aka Scrat care dupa cum bine stiti fiecare serie incepe cu el si vestita ghinda. Noo mie imi lasa impresia ca e un mare bullshit si nexxxxttttt...cum sa ma uit la asa ceva, de ce nu am derulat pe inainte-fast nici eu nu stiu.
Dar la insistentele publicului si dupa ce mi s-a explicat ca merita vazute (cele 3 serii) le-am dat o sansa si nu am regretat, chiar e haios sa te uiti indiferent de varsta sau/si companie la ICE AGE. Mai vriauuuuuu!!!

Si m-au auzit ca Ice Age 4 bate la usa, mai exact A Mammoth Christmas, totusi nu inteleg de ce le-a luat 3 ani sa revina ca e chiar frumos. :))
Daca ar fi sa ma regasesc intr-un personaj, acela ar fi fara niciun dubiu SID. Il ador si este exact ca mine, daca in viata asta io n-as fi grupul vesel ar fi trist sau n-ar fi. La fel si Ice Age fara Sid nu are farmec. 
De azi va dau voie sa-mi ziceti si mie SID. :)) Sau gata stiu my puppy's name is....

Comments