Hai sa ajutam un suflet de sarbatori

Azi umblam prin oras dupa cadouri...(noi la lucru ne-am gandit ca anul acesta sa ne facem cadouri, am facut biletele si fiecare a extras), mnooo si acu' sa vedem surpriza.
Fiecare dupa cum i-a fost norocul. Io am nimerit numai bine, inca nu pot sa zic cine-i fericitu' sau fericita dar sper sa-i placa ce i-am luat...oricum e ceva foarte funny si o piesa accesorizata corect poate fi potrivita pentru o seara furtunoasa...dar sa nu intram in detalii, inca. Revin cu poze, clar.

Si dupa cum spuneam umblam prin oras dupa cadoaie si la un moment dat ma gandesc ca nu ar strica sa intru la ING sa verific cardul (este sau nu este dinero necesar pentru urmatoarele cadouri ca lista e lunga...anu' asta ma rasfat, nu-s pe minus dar nici departe nu sunt). Dau sa intru si o doamna (la 37 de ani) ma opreste si incepe sa-mi zica, povestea vietii.

Se numeste Mariana, este din orasul Victoria si de aprox. 2 luni a venit la Sibiu, aseara a dormit la o pensiune unde a platit 90 lei (mi-a aratat si o chitanta). A platit camera dar le-a zis celor de la pensiune ca nu isi permite sa mai stea, desi oamenii de acolo au zis ca incearca sa o ajute si eu cum pot. A mai dat de oameni binevoitori care au gazduit-o de pe o zi pe alta, a incercat la Primarie si chiar la spital dar pana acum nimic mai mult. N-am mai vazut om optimist ca ea, sper sa ramana asa mereu. Sper sa fi fost sincera ca pe mine m-a impresionat si surprins ca nu are nici un leu in buzunar dar e atat de optimista. Hmmmm.

Mariana a venit la Sibiu, sa dea examenul pentru ocuparea unui loc de munca la Spitalul Militar, asistenta. Nu are pe nimeni aici dar isi doreste cu ardoare sa-si gaseasca ceva de lucru (a incercat peste tot prin oras si a zis ca daca nu ia postul de la spital nu renunta) si sa ramana aici. Examenul este in ianuarie, prin 20, daca am retinut io bine. 
Pe scurt a lucrat la Spitalul din Victoria, a ramas fara un loc de munca, dupa ce spitalul a fost inchis, nu are rude sau prieteni in Sibiu si nici bani. M-a rugat sa o ajut, banii foarte multi nu aveam (doar ii cheltuisem pe cadouri) dar din cat am avut i-am dat. 
De fel sunt foarte miloasa si as fi luat-o acasa sa stea la mine dar lucrez pana tarziu si sincera sa fiu nu cred ca o pot lasa singura in casa. Am sfatuit-o ca pana in ianuarie sa se duca acasa, dar la un moment dat mi-a zis ca dupa ce a ramas fara loc de munca a stat la o manastire, ceea ce ma face sa cred ca poate acasa pentru ea nu exista. N-am vrut sa intru mai in detalii ca ma cunosc prea bine si poate din mila sau naivitate o luam acasa.
Totusi mi-as dori sa o ajut, i-am promis ca ma interesez si poate ii gasesc ceva in ianuarie. Stiti pe cineva dispus sa o tina in gazda sau sa-i recomande ceva??? Daca da va rog sa ma contactati si va dau mai multe detalii. 

Sincera sa fiu fata asta m-a impresionat, este foarte ingrijita, se vede ca este citita, cred ca intradevar este o fata simpla care din pacate nu are nimic. Hai sa o ajutam. 

Din pacate Tudor nu am ajuns la blogmeet si sper sa ma ierti, dar am fost retinuta de aceasta fata pe care cu greu am lasat-o, sper sa o pot ajuta intr-un fel sau altul.

Multumesc mult.

Comments