It's over...maybe NOT

Si a venit si sfanta zi de 30 si a trecut la fel cum a venit.

Mai exact totul a inceput la orele 8:00 cand am sarit peste cafelutza, briose, gogosi, biscuiti sau cu ce ne mai indulcim noi de dimi' si m-am inchis in sala de editie (e horror sala de editie, parca ai fi un soricel inchis si izolat fara branzica sau parca ai fi copilul prost-crescut care sta la colt cu mainile sus ca iar a facut o boacana) sa finalizez ultimele detalii. Da 30 nov. este ziua cand oficial al meu proiect care mi-a mancat ficatii trebuie predat. Pana la orele 12:00 era musai ca totul sa fie gata, si de data asta ma incadram, cand cei de la Electrica ma saboteaza. Pana de curent!!!

Orele 15:00 plec spre sediul Beneficiarului cu Sandelul plin de cutii, bibliorafturi si documentul de predare, o ora mai taziu plec fericita ca totul e bine, partial. Ce credeati ca in Romanica viata e roz, neee, acum astept comentariile si bineinteles modificariile. Mda nu se termina chiar asa usor si daca in naivitatea mea credeam ca dupa 100 de sedinte nu vor mai fi comentarii, modificari m-am inselat.

Pe la orele 17:00 cand eram bine merci acasa primesc primul mail, draft-ul nu-i ok cica. Serios? Explicatia: draft-ul l-am trimis acum o saptamana, intre timp eu am schimbat 98% si mda am uitat sa transmit electronic modificariile ca doar le-am dat printate. Mda ne vedem vineri, intre timp liberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Mda si azi va plictisesc cu chestii despre mine, viata mea, jobul mieu. Cine va pune sa cititi?!?
Un 1 Decembrie frumos va doresc si LA MULTI ANI ROMANEEEE SA FI FERICIT!!!

Comments