RObotzi - parerea mea

"Mainile pe tzatze, toti suntem bruiati, nu scapati sapunul nu va aplecati..."

Zilele trecute pe facebook Tudor intreba daca ne mai uitam la RObotzi.
Nu s-au inghesuit foarte multi - spre surprinderea mea - cu raspunsuri si se intelege lesne de ce. Unii se uita cu aceeasi ardoare ca la primul episod, altii se bucura ca replicile celor doi - MO si FOCA - nu au fost uitate, inca. Zic inca pentru ca sunt si oameni care ii mai urmaresc din plictiseala sau ca mine din cand in cand.
S-au dus vremurile cand le memoram versurile (cele de sus le-am invatat si erau un fel de - poza cu maimutza - la semnal incepeam) am mai crescut si eu, mi-am pierdut din umor, etc., etc., etc.

Sincer dupa pauza, Robotzi au revenit anemici, poate ca nu la fel de comici, nu cred ca mi-am pierdut eu umorul, inca nu este cazul, dar probabil nu m-au dat pe spate noile episoade. Inainte asteptam ziua de joi/vineri si-mi stresam colegul ca vriaaauuuuuuuu (la munca sistem audio nu avem decat la calculatorul DJ-ului si roaga-te, milogeste-te) acum nu, uit nu doar ca este joi/vineri...uit complet pe ce planeta sunt. Exagerez!!!
Zilele trecute cineva mi-a amintit de ei si am ajuns la zi cu episoadele - 12 la numar, dar sincer si acum vorbesc serios, unele replici mi-au placut, nu multe dar la final io tot cu "be gu mine!!!" am ramas ba mai mult, inchei postul de azi cu:

"Mainile pe tzatze, toti suntem bruiati, nu scapati sapunul nu va aplecati..." Si cum zice nepotul meu spaniol - NO MES PLACE!!!

p.s. Imi place totusi ceva, dar atat, replica de inceput: "Foca am o intrebare - NU!!!" cam asa imi incep si eu ziua cu NU!!! la orice si asta fara sa stiu ca si la ei s-a schimbat, cam atat fata de sezonul 1.

Comments