Just me...ieri si azi ma Nicolaiesc

Nu sunt deloc genul de persoana care sa renunte la ceva fara sa lupte. Dar cand vad ca ma lupt cu moriile de vant si degeaba (ce-mi mai place expresia asta) nu-mi ramane altceva de facut. Sa renunt. Si o fac cu gandul si speranta ca intr-o zi TU te vei opri.

Speranta moare ultima!!!

Si asa ca sa ma laud si eu ca n-am mai facut-o de ceva vreme :))) sa va arat cu ce m-au surprins sambata, fetele mele. Sunt simpatice foc si le multumesc si pe calea asta ca au fost alaturi de mine in acea zi. Si ce ne-am mai distrat. Mda.


Sa mai adaug ca am casa plina de flori, majoritatea trandafiri? Si ca my lucky bamboo de azi are companie o craciunita (a se reaminti ca iubesc florile dar nu-s destul de responsabila ca sa am grija de ele, pe frigider foarte des imi pun biletele - UDAAAA FLORIIIIILEEEE!!!!, dar Bambusul meu drag si scump are mai bine de 4 ani si traieste). Si a trecut si ziua Z si a trecut si Mosu' Nicushor acum sa vad Mos Creciun ce-mi aduce!!!

Multumesc poporului ca ma iubeste (popor = prietenii mei dragi si scumpi).




Comments

Post a Comment