Sunt o speculatoare

Daaaa, mi s-a zis acum cateva minute si de atunci nu stiu in ce directie sa o apuc. 

Pentru ca persoana care mi-a spus asta imi este foarte draga nu pot DECAT sa-i speculez ca de maine nu mai SPECULEZ ci ACTIONEZ. Si nu, nu e amenintare, este doar o realitate. Imi place ca am avansat, initial am fost carcotasa, acum speculatoare, oare ce mai urmeaza???

From DEX:  
SPECULATÓR, -OÁRE s.m. și f. Speculant. [< fr. spéculateur].

SPECULATÓR, -OÁRE s. m. f. 1. cel care face speculații (2) comerciale sau financiare. 2. operator bancar care sceritează o coborâre, respectiv o urcare, a cursului la bursă. (< fr. spéculateur)  

Comments

  1. O pasarica zbura spre sud inainte de sosirea iernii.Fiind foarte frig ea ingheta si cazu pe

    camp. Trecand o vaca pe acolo isi facu nevoile pe pasare.Cum statea pasarica in rahatul de vaca simti ca este destul de cald si reusi sa se dezghete.De bucurie incepu sa cante.Trecand o pisica prin preajma auzi cantecul pasaricii si veni la rahatul de vaca,dezgropa pasarica si o manca.



    MORALA: 1Nu oricine care te baga in rahat iti este si dusman

    2 Nu oricine care te scoate din rahat iti este prieten

    3 Cand esti in rahat macar taci din gura.

    ReplyDelete

Post a Comment