La multi ani Oana!!!

Azi prietena mea cea draga si scumpa implineste 21 de ani si normal ca nu puteam sa trecem asa usor peste aceasta zi. 
Asa ca ne-am sarbatorit (cam fara control as zice io :)) dar na 21 de ani nu faci in fiecare zi) a primit sper ca exact ce si-a dorit, de obicei e nemultumita de cadoaie desi ea si le alege, de data asta sper sa fie ok avand in vedere ca pana si feciorii de prin club i-au facut cadouri, mici dar dragutze :)).

Draga mea, ce sa-ti urez in afara de clasicul "LA MULTI ANI!", dar sa fie multi si buni ... hmmm aaa sa fi sanatoasa, fericita, iubita, sa ai noroc cu carul si poate te razgandesti cu ASM-ul ala (daca asa so scrie), sa te tina Doamne Doamne mereu la fel si sa ne facem cat mai multe concedii impreuna...ca eu is mai rau ca raia de mine nu scapi asa usor leoaica ce esti si sper sa ne mai sarbatorim asa inca multi ani la fel de frumosi.

Te pup si inca caut o melodie care sa-ti placa tie...aaaaaa cola si chips-uri din partea casei se stie. 
Hai la multi ani sa-mi traiesti o mie de ani si eu pe langa sa-ti fac viata colorata...si azi daca te sun te rog raspunde-mi. Ti pup!!!


P.S.  La multi ani si sa-ti traiasca si blanosul ala orange-dungat ca practic face si el 1 an de cand il ai, inca e timp sa-i facem o pelerina de SuperCat ca cine stie poate are nevoie.

Comments

Post a Comment